Rămâi conectat

Administrație

Începând de mâine, 5 aprilie 2021 – ora 00.00, intră în vigoare noi restricții la Sebeș, în vederea limitării răspândirii SARS-COV-2

sebesinfo.ro

Publicat

în

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență a dispus noi restricții în Municipiul Sebeș începând de mâine, 5 aprilie 2021 – ora 00.00, prin care se instituie noi măsuri pentru diminuarea efectelor pandemiei de COVID-19, în contextul unor incidențe crescute la nivelul mai multor unități administrativ-teritoriale.

Luând în dezbatere rata de incidență cumulată la 14 zile, a cazurilor de COVID–19, la nivelul tuturor unităților administrativ–teritoriale din județ, transmisă Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba de către Direcția de Sănătate Publică Alba prin adresa nr. 3927/02.04.2021, pentru data de 04.04.2021;

În temeiul:

-Legii nr. 136/2020 privind instituirea unor măsuri în domeniul sănătății publice în situații de risc epidemiologic și biologic;

-Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID – 19, cu modificările și completările ulterioare;

-H.G. nr. 293/10.03.2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 14 martie 2021, modificată și completată prin H.G. nr. 348 din 25.03.2021;

Având în vedere prevederile O.U.G. nr. 21/2004 privind Sistemul Național de Management al Situațiilor de Urgență, aprobată prin Legea nr. 15/2005, cu modificările și completările ulterioare;

Ținând cont de prevederile art. 10 din Regulamentul-cadru privind structura organizatorică, atribuțiile, funcționarea și dotarea comitetelor și centrelor operative pentru situații de urgență aprobat prin H.G. nr. 1491/2004;

În conformitate cu prevederile art. 23 alin. (1) din Regulamentul de Organizare și Funcționare a C.J.S.U. Alba, aprobat prin Ordinul Prefectului județului Alba nr. 336/25.07.2017, cu modificările și completările ulterioare;

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba, convocat în ședință extraordinară în data de 04.04.2021,

HOTĂRĂȘTE:

Art. 1.Se constată rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2, la data de 04.04.2021, pentru fiecare unitate administrativ-teritorială de pe raza județului Alba, conform Anexei la prezenta hotărâre.

Art. 2. (1) La nivelul municipiului Sebeș și comunei Unirea unde rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2 este mai mare de 3 şi mai mică sau egală cu 4/1.000 de locuitori, începând cu data de 05.04.2021, ora 0000, pentru o perioadă de 14 zile, se instituie măsuri pentru diminuarea impactului riscului, astfel:

a)Organizarea și desfășurarea activității în cadrul cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte este interzisă;

b)Se interzice organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private, sau a altor evenimente culturale;

c)Se interzice organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive, etc.) atât în spații deschise cât și închise (saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, terase, etc.);

d)Se interzice desfășurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private;

e)Se interzice circulația în interiorul localităților pentru persoanele aflate în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii, precum și formarea unor asemenea grupuri;

f)Se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 2200-0500, cu următoarele excepții:

1.deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
2.deplasarea pentru asistență medicală care nu poate și amânată și nici realizată de la distanță, precum și pentru achiziționarea de medicamente;
3.deplasarea în afara localităților ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicției, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane și care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
4.deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoțirea copilului, asistență persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități ori deces al unui membru de familie;

g)Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor în interiorul clădirilor, este interzisă;

h)Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă doar pentru persoanele cazate în cadrul acestor unități;

i) Măsurile stabilite la lit. g) și lit. h) se aplică și operatorilor economici care desfășoară activități în spațiile publice închise care au un acoperiș, plafon sau tavan și care sunt delimitate de cel puțin 2 pereți, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent;

j) Pe perioada în care activitatea operatorilor economici menționați anterior este restricționată sau închisă este permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;

k) Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu excepția celor prevăzute la lit. i), cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 m între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor;

l) Nu este permisă activitatea în baruri, cluburi și discoteci;

m) Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este interzisă;

n) Instituțiile cu atribuții în domeniu, reprezentate în Grupa de coordonare și a comisiilor mixte de verificare a modului de respectare a măsurilor de limitare a răspândirii COVID-19, vor intensifica activitățile de verificare a respectării măsurilor de prevenire a răspândirii virusului SARS-CoV-2 în zonele de risc.

(2) Măsurile dispuse la aliniatul (1) se aplică operatorilor economici/instituțiilor menționate, acolo unde acestea există.

(3) La finalul perioadei stabilite la alin. (1), sau în funcție de modificările intervenite la nivelul unităților administrativ–teritoriale în ceea ce privește rata de incidență, măsurile dispuse vor fi reevaluate.

Art. 3.(1) La nivelul orașului Baia de Arieș și comunei Săliștea unde rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2 este între 1,5 și 3/1.000 de locuitori, începând cu data de 05.04.2021, ora 0000, pentru o perioadă de 14 zile, se instituie măsuri pentru diminuarea impactului riscului, astfel:
a) Organizarea și desfășurarea activității în cadrul cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte este permisă, cu participarea publicului până la 30% din capacitatea maximă a spațiului;
b) Se interzice organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private, sau a altor evenimente culturale;
c) Se interzice organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive, etc.) atât în spații deschise cât și închise (saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, terase, etc.);
d) Se interzice desfășurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private;
e) Se interzice circulația în interiorul localităților pentru persoanele aflate în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii, precum și formarea unor asemenea grupuri;
f) Se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 2200-0500, cu următoarele excepții:
1.deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
2.deplasarea pentru asistență medicală care nu poate fi amânată și nici realizată de la distanță, precum și pentru achiziționarea de medicamente;
3.deplasarea în afara localităților ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicției, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane și care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
4.deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoțirea copilului, asistența persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități, ori decesul unui membru de familie;
g) Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor în interiorul clădirilor, este permisă în intervalul orar 0600-2200, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului;
h) Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă în intervalul orar 0600-2200, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului;
i) Măsurile stabilite la lit. g) și lit. h) se aplică și operatorilor economici care desfășoară activități în spațiile publice închise care au un acoperiș, plafon sau tavan și care sunt delimitate de cel puțin 2 pereți, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent;
j) Pe perioada în care activitatea operatorilor economici menționați anterior este restricționată sau închisă, este permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;
k) Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu excepția celor prevăzute la lit. i), cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 m între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor;
l) Nu este permisă activitatea în baruri, cluburi și discoteci;
m) Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este permisă, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului, cu obligația respectării orarului de lucru cu publicul între orele 0600-2200;
(2) Măsurile dispuse la aliniatul (1) se aplică operatorilor economici/instituțiilor menționate, acolo unde acestea există.
(3) La finalul perioadei stabilite la alin. (1), sau în funcție de modificările intervenite la nivelul unităților administrativ–teritoriale în ceea ce privește rata de incidență, măsurile dispuse vor fi reevaluate.
Art. 4.La nivelul comunei Bucium, unde s-a înregistrat un trend descrescător de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2, rata de incidență fiind de 0 cazuri la 1000 de locuitori, începând cu data de 05.04.2021, ora 0000, încetează aplicarea măsurilor stabilite pentru diminuarea riscului, prin Hotărârea C.J.S.U. Alba nr. 81/27.03.2021.

Art. 5.Pentru deplasarea la centrele de vaccinare sau cabinete medicale, motivul menționat pe declarația pe proprie răspundere va fi „deplasarea pentru asistenţă medicală care nu poate fi amânată şi nici realizată de la distanţă, precum şi pentru achiziţionarea de medicamente”.

Art. 6.Hotărârile adoptate de CJSU Alba până la data adoptării prezentei hotărâri își mențin aplicabilitatea în măsura în care prevederile acestora nu contravin măsurilor stabilite în prezenta hotărâre.

Art. 7.Prezenta hotărâre se transmite membrilor Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba, la toate U.A.T.-urile de pe raza județului Alba, în vederea aducerii la cunoștința populației, operatorilor economici și instituțiilor publice, prin toate mijloacele de comunicare avute la dispoziție. De asemenea, prezenta hotărâre se transmite la Inspectoratul General pentru Situații de Urgență și la Departamentul pentru Situații de Urgență de către Inspectoratul pentru Situații de Urgență „UNIREA” al județului Alba. Totodată, hotărârea se va afișa pe site-ul Instituției Prefectului – Județul Alba.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Administrație

Primăria Sebeș asigură și în 2024 sterilizarea gratuită a câinilor cu stăpân, ce aparțin rasei comune și a metișilor

sebesinfo.ro

Publicat

în

Consilierii locali din Sebeș vor avea de aprobat în ședința din 28 martie 2024, programul de subvenționare a sterilizării câinilor cu stăpân ce aparțin rasei comune și a metișilor acestora aflați pe raza Municipului Sebeș.

Cheltuielile rezultate în urma implementării programului de sterilizare gratuită a câinilor cu stăpân ce aparţin rasei comune sau a metişilor acestora aflaţi pe raza unităţii administrativteritoriale a Municipiului Sebeș vor fi suportate din bugetul local.

Informarea cetăţenilor asupra programului de sterilizare se va efectua prin aparatul de specialitate al primarului. Înscrierea în program va fi făcută în baza unei cereri, iar acordarea subvenţiei se va face în ordinea depunerii cererilor pe principiul „primul venit, primul servit”.

Decontarea serviciilor de sterilizare se va face prin intermediul unor bonuri de ordine/sterilizare eliberate de către Municipiul Sebeș către proprietarii câinilor.

Conform documentației, sursa existenței și persistenței câinilor fără stăpân este dublă, înmulțirea necontrolată și abandonul acestora pe domeniul public. Acest abandon poate conduce la multe accidente rutiere în care sunt implicate animale, dar şi la posibile atacuri faţă de oameni şi gospodăriile acestora din lipsă de mâncare şi adăpost.

Un alt important avantaj este dat de înregistrarea animalelor în RECS de câtre stăpânii acestora, fiind o condiţie obligatorie pentru a putea să beneficieze de subvenţionara sterilizării de la bugetul local O analiză îngrijorătoare este că doar 14% dintre câinii din RECS sunt sterilizaţi (RECS- Registrul de evidenta al câinilor cu stapan).

Dintr-un prim calcul o femelă fată de 2 ori pe an, între 4 și 12 pui, rezultă o medie de 8 pui pe fătare, din acest calcul rezultă că dacă o femelă fată între 4 şi 12 pui o dată la 6 luni, proprietarul aruncă între 8 şi 24 de pui pe an, uneori şi adulţii. De aici plecând şi problemea câinilor fără stăpân şi a celor morţi în accidente rutiere de pe drumurile publice.

Dispunând de toate organismele, mecanismele şi pârghiile necesare, Primăria Municipiului Sebeș poate oferi sterilizarea gratuită a câinilor cu stăpân ce aparţin rasei comune și a metişilor acestora aflaţi pe raza unităţii administrativ-teritoriale, în limita bugetului alocat. Sterilizarea câinilor cu stăpân va fi efectuată într-un cabinet veterinar autorizat care activează pe raza Municipiului Sebeș.

Pentru anul 2024 se aprobă alocarea din bugetul general al Municipiului Sebeș de la capitolul 70.20 – locuințe, servicii și dezvoltare publică, subcapitolul 70.02.50 – alte servicii în domeniul locuințelor, serviciilor și dezvoltării comunale și articolul 20.30.30 – alte cheltuieli cu bunuri și servicii suma de 59.500 de lei, cu TVA, pentru subvenţionare a sterilizării câinilor cu stăpân ce aparţin rasei comune sau a metişilor acestora aflaţi pe raza Municipului Sebeș.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administrație

Joi, 28 martie 2024: Ședință publică ordinară a Consiliului Local al Municipiului Sebeș. Vezi proiectul ordinii de zi

sebesinfo.ro

Publicat

în

Consiliul Local al Municipiului Sebeș este convocat în ședință publică ordinară pentru ziua de joi, 28 martie 2023, începând cu ora 14.00, în sala de ședințe situată în Piața Primăriei, Nr. 1, cu următorul proiect al ordinii de zi:

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Documentației cadastrale de primă înregistrare în sistemul integrat de Cadastru și Carte Funciară a imobilului teren în suprafață măsurată de 925 mp. situat administrativ în intravilanul mun. Sebeș, sat Răhău, str. Principală, nr. 245 – domeniul public, jud. Alba
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării organigramei și a statului de funcții al Direcției Generale de Asistență Socială, Medicală și Comunitară Sebeș.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de exploatare a autovehiculelor de serviciu din cadrul U.A.T. Sebeș.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

4. Proiect de hotărâre privind aprobarea Documentației cadastrale de înscriere în cartea funciară a unor imobile – construcții, situate administrativ în Municipiul Sebeș, strada Piața Libertății, nr. 2, județul Alba, proprietatea Statului Român.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii contractului de închiriere locuință nr. 09/5977/18.02.2014 – titular ITTU Silvia.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

6. Proiect de hotărâre privind aprobarea Documentației de dezmembrare a imobilului cu nr. cad. 89639, în suprafață măsurată de 5800 mp. teren extravilan, categorie de folosință ”arabil”, situat administrativ în jud. Alba, UAT Sebeș în 2 imobile (100321 – în suprafață măsurată de 5450 mp. și 100322 -în suprafață de 350 mp.)
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

7. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcționare a activităților de deratizare, dezinsecție, dezinfecție în municipiul Sebeș, al Caietului de sarcini și a Contractului – cadru de delegare a gestiunii prin contract de achiziție publică de servicii
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

8. Proiect de hotărâre privind aprobarea programului de subvenționare a sterilizării câinilor cu stăpân ce aparțin rasei comune și a metișilor acestora aflați pe raza Municipiului Sebeș.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor Transmis.

9. Proiect de hotărâre privind însușirea Listei cuprinzând punctajele obținute de solicitanții care au formulat cerere de repartizare în regim de închiriere a locuințelor de serviciu rămase disponibile.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

10. Proiectul de hotărâre privind stabilirea situațiilor deosebite, a metodologiei în vederea acordării ajutoarelor de urgență din bugetul local, persoanelor singure sau familiilor din Municipiul Sebeș și a localităților aparținătoare.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

11. Proiect de hotărâre privind însușirea Raportului de evaluare a imobilului/teren în suprafață măsurată de 158 mp. situat în Municipiul Sebeș, localitatea Petrești, str. Valea Sebeșului, F. N. jud. Alba, aflat în domeniul privat al Municipiului Sebeș și aprobarea Documentației de atribuire a contractului având ca obiect vânzarea acestuia prin licitație publică.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

12. Proiect de hotărâre privind însușirea Raportului de evaluare a imobilului/teren în suprafață măsurată de 97 mp situat în Municipiul Sebeș, localitatea Petrești, str. Valea Sebeșului, F. N. jud. Alba, aflat în domeniul privat al Municipiului Sebeș și aprobarea Documentației de atribuire a contractului având ca obiect vânzarea acestuia prin licitație publică.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

13. Proiect de hotărâre pentru aprobarea „ Planului pentru asigurarea resurselor materiale, financiare și umane pentru gestionarea situațiilor de urgență pe anul 2024”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

14. Proiect de hotărâre privind însușirea Raportului de evaluare a imobilului – Teren extravilan în suprafață măsurată de 3640 mp. situat în Sebeș, localitatea Lancrăm, jud. Alba, înscris în C.F. nr. 96027 Sebeș, nr. cad. 96027, aflat în domeniul privat al Municipiului Sebeș și aprobarea Documentației de atribuire a contractului având ca obiect vânzarea acestuia.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

15. Proiect de hotărâre privind aprobarea determinării valorii de inventar a unor imobile- terenuri aflate în domeniul public și în domeniul privat al Municipiului Sebeș.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

16. Proiect de hotărâre privind aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli al Societății TRANSPORT PUBLIC SEBEŞ S.R.L., pentru exercițiul financiar al anului 2024
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

17. Informarea nr.18080/14.03.2024 a S.C. „FILPOL MASTER” SRL reprezentată prin dl. FILIP IOAN – administrator cu privire la aprobarea scoaterii la licitație în vederea concesionării imobilului în suprafață de 8585 mp, înscris în CF nr.71253 Sebeș, situat administrativ în Parcul Arini, teren ce a făcut obiectul bazei sportive administrată de SC Nichi Ardeal.

18. Informarea nr.19459/20.03.2024 a dlui Pătruț Ioan, paroh la Parohia Ortodoxă Petrești II, Protopopiatul Sebeș cu privire la aprobarea cu titlu gratuit 10 mc lemn lucru esență stejar necesar pentru a confecționa mobilier bisericesc.

19. Raport privind starea socio-economică și de mediu a Municipiului Sebeș anul 2023.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administrație

Primăria Sebeș va moderniza 6 străzi din Municipiu, prin Programul Naţional de Investiţii „Anghel Saligny”

sebesinfo.ro

Publicat

în

Primăria Municipiului Sebeș a lansat licitația publică pentru modernizarea străzilor Oituz, Doinei, Moților, Cloșca, Alunului și Depozitelor.

Lucrările de modernizare includ: partea carosabilă, trotuare pietonale, accese la proprietăți, parcări, spații verzi, amenajarea intersecțiilor și racordurilor cu străzile laterale, asigurarea colectării și evacuării apelor pluviale, lucrări de siguranță rutieră.

Valoarea totală a investițiilor este de circa 16 milioane lei, din care 8,4 milioane lei reprezintă o finanțare nerambursabilă obținută prin Programul Naţional de Investiţii „Anghel Saligny”, accesat cu succes de Primăria Municipiului Sebeș.

Punerea în practică a lucrărilor va deschide posibilități noi pentru dezvoltarea activităților economice în zonele menționate și va contribui la îmbunătățirea condițiilor de mediu, prin eliminarea surselor de praf și noroi generate de străzile neasfaltate.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Actualitate

Administrație

Știri din zonă

Stiri din Alba

Politică

Știrea ta

Societate

Sport

Economie

Din Județ

Cele mai citite știri

sebesinfo, stiri sebes, informatii sebes