Rămâi conectat

Administrație

Luni, 27 noiembrie 2023, Municipiul Sebeș organizează concurs pentru atestarea administratorilor de condominii

sebesinfo.ro

Publicat

în

Municipiul Sebeș anunță concurs pentru atestarea administratorilor de condominii. Concursul se desfășoară în data de 27.11.2023, la sediul instituției.

• Condițiile de desfășurare a concursului:

– Concursul se desfășoară în conformitate cu prevederile H.C.L. 150/2023 privind organizarea, desfășurarea și atestarea administratorilor de condominii din Municipiul Sebeș.
– Participanții pot solicita informații suplimentare la sediul instituției și la nr. de telefon 0258.731318.
– Termenul limită de depunere a dosarelor: 27.10.2023, ora 14.00, registratura Primăriei Municipiului Sebeș din Piața Primăriei, nr. 1;
– Data verificării dosarelor: 16.11.2023;
– Data, ora și locul desfășurării probei scrise: 27.11.2023, ora 10.00, la sediul instituției;
– Data, ora și locul susținerii interviului: 28.11.2023, ora 11.00, la sediul instituției.

• Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conțină următoarele documente:

a) cererea tipizată din partea solicitantului, conform Anexei nr. 2;
b) Cartea de Identitate;
c) certificatul de calificare profesională pentru ocupația de administrator de condominii; conform prevederilor art.2, lit. f) din Legea 196/2018 – programul de formare cu durată de 720h minim;
d) certificatul de cazier judiciar;
e) certificatul de cazier fiscal;
f) certificat de atestare fiscală pentru persoanele fizice privind impozitele și taxele locale și alte venituri ale bugetului local;
g) acte de studii – să aibă cel puțin studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
h) să aibă cunoștințe de utilizare PC;
i) să aibă cetățenie română;
j) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării examenului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile medicale abilitate;
k) aviz psihologic pentru desfășurarea activității de administrator de condominii;
l) să dețină sau va deține în termen de 30 zile de la eliberarea atestatului un program de calcul performant pentru înregistrarea sumelor contabile –ex. Bloc Manager;
m) chitanța reprezentând taxa de eliberare a atestatului.
Lipsa unuia dintre actele solicitate va aduce la respingerea dosarului.

• Condiții generale:

– să aibă cetățenia română;
– să cunoască limba română, scris și vorbit;
– să aibă vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
– să aibă capacitate deplină de exercițiu;
– să aibă starea de sănătate corespunzătoare desfășurării unei astfel de activități, atestată pe baza unei adeverințe medicale eliberată de către medicul de familie;
– să aibă cel puțin studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
– să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni de natură economico-financiară;
– să aibă pregătire profesională corespunzătoare postului de administrator de condominii, conform Legii nr. 196/2018, actualizată 2022;

• Concursul constă în:

– proba scrisă;
– proba interviu.

• Bibliografie pentru concurs:

1. Legea nr. 196/2018 actualizată 2022 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari, și administrarea condominiilor cu modificările și completările ulterioare;
2. Legea locuinței nr.114/1996 cu modificările și completările ulterioare;
3. Ordinul 1058/2019 privind acordarea conținutului-cadru al statutului asociației de proprietari și al regulamentului condominiului;
4. Legea nr. 82/1991 a contabilității, republicată.

• Etapele desfășurării examenului de atestare sunt:

– Afișarea anunțului privind data și locul desfășurării examinării, data limită de depunere a dosarelor de înscriere, bibliografia și nr. de telefon la care se pot obține informații suplimentare;
– Verificarea îndeplinirii condițiilor de participare la atestare și selectarea candidaților;
– Susținerea examenului propriu-zis, respectiv proba scrisă și proba orală;
– Corectarea și notarea lucrărilor;
– Afișarea rezultatelor;
– Depunerea contestațiilor;
– Soluționarea contestațiilor;
– Afișarea rezultatelor finale;
– Eliberarea atestatului de administrator de condominii;

La depunerea dosarului, candidații vor prezenta și originalele actelor care compun dosarul de participare la atestare, în scopul confruntării și certificării lor, pentru conformitatea cu originalul.
Formularul de înscriere se regăsește pe pagina de internet a instituției.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Publicitate
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație

Lucrările la creșa din cartierul Aleea Parc au fost recepționate. Investiția totală este de peste 5 milioane de lei

sebesinfo.ro

Publicat

în

Primăria Sebeș a recepționat în cursul zilei de miercuri, 13 august 2025, lucrările la noua creșă din cartierul Aleea Parc, care va putea primi până la 36 de copii. Valoarea totală a investiției este de 5 milioane de lei, majoritatea fondurilor provenind dintr-o finanțare europeană nerambursabilă.  

„Avem o cresă nouă în cartierul Aleea Parc, care a fost recepționată ieri de Primăria Sebeș. Construită pe amplasamentul fostei centrale termice care se afla în ruină, noua creșă are o suprafață desfășurată de circa 900 mp și un regim de înălțime de parter și etaj. Creșa va putea primi 36 de copii, care vor beneficia de spații generoase și dotate corespunzător: 3 dormitoare, 3 spații de joacă, un spațiu multifuncțional, 2 grupuri sanitare, 4 băi, o bucătărie, un cabinet medical, la care se adaugă mai multe zone suplimentare (regrupare copii, depozitare, predare mâncare, spălător, oficiu, secretariat, holuri, vestiare, biberonerie etc.). Au fost realizate instalațiile electrice, instalațiile termice, instalațiile sanitare, instalațiile de ventilare, rețelele exterioare de apă și canalizare, trotuarele exterioare. Valoarea totală a obiectivului de investiţii este de circa 5 milioane de lei, majoritatea fondurilor provenind dintr-o finanțare europeană”, a transmis primarul Dorin Nistor, prin intermediul paginii personale de facebook.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administrație

Noul compartiment de microbiologie, al Spitalului Municipal Sebeș, dotat cu echipamente în valoare de peste 2,6 milioane de lei

sebesinfo.ro

Publicat

în

Spitalul Municipal Sebeș a lansat, în 7 august 2025, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), procedura de achiziție prin licitație publică a unor echipamente pentru noul compartiment de microbiologie al unității medicale.

Achiziția are o valoare totală estimată de 2.650.755 de lei, fără TVA. Data limită pentru primirea ofertelor este 19 septembrie 2025.

Urmează să fie achiziționate echipamente avansate microbilogie și dotări auxiliare de laborator.

Conform reprezentanților unității medicale, înființarea unui compartiment de microbiologie în cadrul Spitalului Municipal Sebeș era necesară, având în vedere faptul că anterior la nivelul unității sanitare publice din Sebeș nu exista o asemenea structură.

Implementarea proiectului se realizează în cadrul Spitalului Municipal Sebeș, în Laboratorul de analize medicale, amplasat în clădirea proprie, pe strada Șurianu, nr. 41.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administrație

Linie telefonică specială pentru sesizarea defecțiunilor la sistemul de iluminat public din Sebeș

sebesinfo.ro

Publicat

în

Administrația publică locală din Sebeș a pus la dispoziția cetățenilor o linie telefonică specială pentru sesizări.

Este vorba despre sesizări cu privire la defecțiuni apărute în funcționarea sistemului de iluminat public de pe raza Municipiului. Linia telefonică specială este adresată cetățenilor din Sebeș și localitățile aparținătoare Lancrăm și Răhău.

„Pentru a veni în sprijinul cetățenilor și pentru a asigura remedierea cât mai rapidă a eventualelor probleme apărute la iluminatul public din Sebeș, Petrești, Lancrăm și Răhău, cetățenii au la dispoziție un număr de telefon la care pot fi semnalate defecțiunile. Astfel, orice sesizare legată de întreruperi sau disfuncționalități ale iluminatului public stradal, poate fi transmisă telefonic, la orice oră, la numărul 0358 401234”, au transmis reprezentanții Primăriei Sebeș.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Actualitate

Administrație

Știri din zonă

Stiri din Alba

Politică

Știrea ta

Societate

Sport

Economie

Din Județ

sebesinfo, stiri sebes, informatii sebes