Administrație
Vlad Cristina, secretarul Municipiului Sebeș, respinge auditul extern al activității primarului, aparatului de specialitate și instituțiilor subordonate – ”Refuz contrasemnarea HCL nr. 219/2017”
Secretarul municipiului Sebeș, Cristiva Vlad, refuză contrasemnarea unei hotărâri aprobate de consiliul local în ședința din luna august 2017, document administrativ ce prevede achiziționarea unui serviciu de audit extern asupra activităţii desfăşurate de primarul municipiului Sebeş, aparatul de specialitate al primarului municipiului Sebeş, precum şi al tutuor instituţiilor şi serviciilor subordonate Consiliului Local al municipiului Sebeş, pe perioada 2008 – 2016.
Între argumentele prezentate în informarea întocmită de funcționar se află cel referitor la reglementările legale potrivit cărora auditul financiar asupra modului de formare, de administrare şi de întrebuinţare a resurselor financiare ale statului şi ale sectorului public este de competenţa exclusivă a Curţii de Conturi a României, prin camerele de conturi din teritoriu.
De asemenea, secretarul primăriei arată că, nefiind vorba despre un obiectiv de investiţii ce urmează a fi inclus pe lista de investiţii, oportunitatea şi necesitatea achiziţionării acestui serviciu aparține primarului municipiului Sebeş și nu consiliului local.
Totodată, funcționarul amintește că un proiect asemănător a mai fost înregistrat sub nr. 321/21.09.2016, fiind supus dezbaterii în şedinţa Consiliului local din 31.10.2016. Proiectul a fost amânat, la cererea iniţiatorului, acesta solicitând un termen de 2 săptămâni pentru a culege informaţii de la cetăţeni şi a stabili obiectivele auditului. Proiectul a fost afişat pe site-ul Primăriei, dar nu s-a primit nicio propunere de la cetăţeni.
Vă prezentăm mai jos documentul ce va fi prezentat consilierilor locali din Sebeș, în ședința din 28 septembrie a.c.:
”Subsemnata,VLAD CRISTINA – Secretarul Municipiului Sebeş, în exercitarea atribuţiilor ce-mi revin, potrivit dispoziţiilor art.117, lit.”a”,coroborate cu dispoziţiile art.48 din Legea nr.215/2001 – Legea administraţiei publice locale,republicată, cu modificările şi compeltările ulterioare, refuz contrasemnarea HCL nr. 219 / 2017. privind aprobarea achiziţionării unui serviciu de audit extern de către Municipiul Sebeş
MOTIVE
În şedinţa ordinară a Consiliului Local Sebeş, din data de 29.08.2017, s-a adoptat hotărârea sus amintită, fară a se avea în vedere următoarele aspecte:
Potrivit hotararii mai sus menţionate,Consiliul Local Sebeş a aprobat achiziţionărea unui serviciu de audit extern de către Municipiul Sebeş. Obiectul achiziţiei se referă la un serviciu de audit extern „asupra activităţii desfăşurate de Primarul Municipiului Sebeş, Aparatul de Specialitate al Primarului Municipiului Sebeş, precum şi al tutuor instituţiilor şi serviciilor subordonate Consiliului Local al Municipiului Sebeş, pe perioada 2008 – 2016. „
Analizând actele normative indicate de către iniţiatorul proiectului de hotarare, reţin următoarele:
– Legea nr. 672/2002 (indicată în proiectul de hotărâre şi expunerea de motive aferentă ) priveşte activitatea de audit public intern şi nu are incidenţă în speţă;
– O.U.G. nr. 75/1999 (idem ) se referă strict la domeniul auditului financiar, pe care îl defineşte la Art. 3 alin. (2) şi stabileşte activităţile componente ale acestuia la alin. (3), proiectul de hotărâre vizând însă acoperirea şi altor domenii şi activităţi neacoperite/nereglementate de acest act normativ.
Într-o altă abordare, sub aspectul temeiurilor legale care stau la baza proiectului de hotărâre, acesta face trimitere la prevederile Art. 36 alin. (2) lit. a) şi lit. b), ale alin. (4) lit. a) şi ale alin. (9) din Legea nr. 215/2001 aceste temeiuri invocate nu au legătură cu obiectul proiectului, respectiv ele vizează atribuţiile consiliilor locale cu privire la: Art. 36 alin. (2) lit. a) priveşte organizarea şi funcţionarea aparatului de specialitate al primarului, lit. b) se referă la atribuţiile consiliilor locale în legătură dezvoltarea economică, socială şi de mediu a U.A.T., alin. (4) se referă bugetul local (lit. a)), iar alin. (9) priveşte orice alte atribuţii ale consiliilor locale stabilite prin lege.
De asemenea, trimiterile din preambulul proiectului de hotărâre la alte temeiuri legale sunt fie inaplicabile, fie prea generale în raport cu obiectul acestuia, astfel încât nu satisfac exigenţele Legii nr. 24/2000, sau fară legătură cu obiectul proiectului. Pentru argumentare, facem precizarea că Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cuprinde la Cap. IX ( art. 80; 81 şi 82 prevederi obligatorii referitoare la actele normative adoptate de autorităţile administraţiei publice locale. Acestea privesc, după cum urmează:
– Art. 80 – „ actele normative ale autorităţilor administraţiei publice locale se adoptă şi se emit numai pentru reglementarea unor activităţi de interes local , în limitele stabilite prin Constituţia României şi reglementărilor din actele normative de nivel superior ( legi, hotărâri, ordonanţe ale Guvernului României, decrete ale Preşedintelui României, ordine ale miniştrilor etc. n.n.);
– Art. 81 – referitor la subordonarea actelor administrative faţă de actele normative de nivel superior, dispune la alin. (2) că „ Reglementările cuprinse în hotărârile consiliilor locale nu pot contraveni Constituţiei României şi reglementărilor din actele normative de nivel superior. „
– Art. 82 – prevede clar că, pe lângă temeiul legal propriu – zis, actul administrativ (inclusiv proiectul de hotărâre care stă la baza acestuia n.n.) mai trebuie să cuprindă (obligatoriu şi corect n.n.) temeiul de drept din Legea nr. 215/2001 – lege specială în materia administraţiei publice locale.
Mai mult, prevederile Legii nr. 24/2000 ( citate ) trebuie coroborate cu prevederile din legea specială ( Legea nr. 215/2001 ), respectiv Art. 4 alin. (1) al acesteia referitor la autonomia locală care este numai una „ administrativă şi financiară, fiind exercitată pe baza şi în limitele prevăzute de lege”. Textul citat, se completează cu prevederile Art. 5 referitor la competenţele consiliilor locale, care la alin. (2) dispune : „Autonomia locală conferă administraţiei publice locale dreptul ca, în limitele legii, se aibe iniţiative în toate domeniile, cu excepţia celor date în competenţele altor autorităţi publice.„
Documentele care au stat la baza emiterii hotararii, respective, proiectul de hotărâre, cât şi în Expunerea de motive aferentă se fac trimiteri la temeiul legal reprezentat de O.U.G. nr. 75/1999 privind auditul financiar, fapt care contravine atât prevederilor actului normativ în speţă, cât şi dispoziţiilor Legii nr. 94/1992 privind organizarea şi funcţionarea Curţii de Conturi, potrivit cărora auditul financiar asupra modului de formare, de administrare şi de întrebuinţare a resurselor financiare ale statului şi ale sectorului public este de competenţa exclusivă a Curţii de Conturi a României, prin camerele de conturi din teritoriu.
În consideraţia celor de mai sus, este necesară, mai întâi, respectarea celorlalte prevederi legale evidenţiate, respectiv Legea nr. 24/2000 şi Legea nr. 215/2001 – condiţie ce se cere satisfăcută în mod prioritar.
Raportat la prevederile Legii nr. 98/2016, precizată ca temei legal al proiectului de hotărîre şi ţinând cont de faptul că se doreşte aprobarea achiziţionării unui serviciu de audit extern , care reprezintă o achiziţie publică, apreciez, asa cum s-a retinut si in raportul de specialitate al biroului cotencios juridic, aministratie transparenta decizionala si arhiva, că în materie de achiziţii publice, competenţa aparţine executivului, respectiv primarului şi nu organului deliberativ al autorităţii publice locale.
Hotărârea nr.219/2017, nu poate sa exceada cadrului legal, dand competente consiliului local care tin de sfera executiva, nefiind vorba in speţa despre un obiectiv de investiţii ce urmează a fi inclus pe lista de investiţii, care se aprobă de consiliul local. Oportunitatea şi necesitatea achiziţionării de servicii aparţine Primarului Municipiului Sebeş.
Un proiect asemănător a mai fost înregistrat sub nr. 321/21.09.2016, fiind supus dezbaterii în şedinţa Consiliului local din 31.10.2016. Proiectul a fost amânat, la cererea iniţiatorului, acesta solicitând un termen de 2 săptămâni pentru a culege informaţii de la cetăţeni şi a stabili obiectivele auditului. Proiectul a fost afişat pe site-ul Primăriei, dar nu s-a primit nicio propunere de la cetăţeni.
Fata de cele expuse mai sus si tanad cont si de nota justificativa prin care am aratat refuzul avizarii proiectului ce a stat la baza emiterii hotararii, analizand si rapoartele de specialitate intocmite de către specialiştii din aparatul de specialitate al primarului, arat ca:
REFUZ CONTRASEMNAREA
Hotararii nr.219/2017, privind aprobarea achiziţionării unui serviciu de audit extern de către Municipiul Sebeş .
Prezentele obiecţii privind legalitatea H.C.L.nr. 219/2017 înregistrate în registrul special sub nr.26/2017, se vor ataşa prezentei hotărâri şi vor fi expuse Consiliului Local Sebeş”, se arată în informarea semnată de secretarul municipiului Sebeș.

Administrație
Spitalul Municipal Sebeș achiziționează echipamente medicale, în valoare de peste 11 milioane de lei, pentru dotarea ambulatoriului integrat
Spitalul Municipal Sebeș a lansat luni, 3 noiembrie 2025, în SEAP, achiziția de echipamente împărțite pe 7 loturi în cadrul proiectului “Dotarea ambulatoriul integrat al Spitalului Municipal Sebeș”. Valoarea estimată fără TVA este de 11.663.446,53 lei.

Prin implementarea proiectului se urmărește asigurarea accesului egal la asistență medicală și asigurarea rezilienței sistemelor de sănătate, inclusiv în ceea ce privește asistența medicală primară, precum și promovarea tranziției de la îngrijirea instituționalizată către îngrijirea în familie sau în comunitate.
Primăria Sebeș a anunțat în luna aprilie 2025 obținerea unei noi finanțări nerambursabile, în valoare de 14.583.059,67 lei, pentru proiectul „Dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Municipal Sebeș”, în cadrul apelului de proiecte „Investiții în infrastructura publică a ambulatoriilor unităților sanitare/structurilor sanitare publice – dotare” – Programul Sănătate 2021-2027.
Obiectivul proiectului este îmbunătățirea calității serviciilor publice de sănătate, prin dotarea cabinetelor ambulatoriului integrat al spitalului cu aparatură de specialitate performantă și de digitalizare, în vederea creșterii calității serviciilor publice de sănătate în regim ambulatoriu.
Prin proiect se vor dota cu echipamente noi și moderne cabinetele în care se desfășoară activitatea ambulatorie: cabinetul de medicină internă, cabinetul de cardiologie, cabinetul de chirurgie – ortopedie și traumatologie, cabinetul de dermatovenerologie, cabinetul de endocrinologie, cabinetul de alergologie, cabinetul de obstetrică – ginecologie, cabinetul de oftalmologie și ORL, cabinetul de psihiatrie și neurologie, cabinetul de diabet și boli de nutriție, cabinetul de pneumologie, cabinetul de gastroenterologie, cabinetul de reumatologie, cabinetul ambulatoriu pediatrie și cabinetul ambulatoriu recuperare.
Totodată, se va realiza dotarea laboratoarelor care deservesc ambulatoriului integrat al spitalului cu aparatură de specialitate performantă.
Prin proiect se va dota laboratorul care deservește ambulatoriul integrat al spitalului – laboratorul de radiologie și imagistică medicală.
1. ECHIPAMENTE IMAGISTICA RX+CT
– Aparate de radiologie
– Aparate de tomografie
Valoarea estimată fără TVA este de 5.075.000 lei;
2. ECHIPAMENTE DE DIAGNOSTIC IMAGISTIC – MAMOGRAF SI ECOGRAFE
– Aparate de mamografie
– Echipament de imagistica ecografica, cu ultrasunete si Doppler
Valoarea estimata fără TVA este 3.839.000,35 lei;
3. ECHIPAMENTE RECUPERARE MEDICALA
– Aparate de electroterapie
– Diverse aparate si produse medicale
Valoarea estimata fără TVA este 252.057,58 lei;
4. ECHIPAMENTE MEDICALE CABINETE AMBULATOR
– Echipamente medicale
– Diverse aparate si produse medicale
Valoarea estimata fără TVA este 1.810.843 lei;
5. ECHIPAMENTE STERILIZARE SI DEZINFECTIE
– Aparate de sterilizare, de dezinfectare si de igienizare
Valoarea estimata fără TVA este 438.032,8 lei;
6. MOBILIER MEDICAL
Valoarea estimata fără TVA este 139.478 lei;
7. MOBILIER NON-MEDICAL
Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat.
Valoarea estimata fără TVA este 109.034,8 lei;
Administrație
Joi, 30 octombrie 2025: Ședință publică ordinară a Consiliului Local al Municipiului Sebeș. Vezi proiectul ordinii de zi
Consiliul Local al Municipiului Sebeș este convocat în ședință publică ordinară pentru ziua de joi, 30 octombrie 2025, începând cu ora 14.00. Ședința se va desfășura cu participarea fizică a consilierilor locali, în sala de ședințe situată în Piața Primăriei, nr. 1 și are următorul Proiect al ordinii de zi:

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea ridicării dreptului de folosință gratuită atribuit în baza Legii nr. 15/2003 doamnei Istrate Emanuela Mioara, asupra terenului în suprafață de 300 mp. înscris în C.F. nr. 77225 Sebeș, situat administrativ în Municipiul Sebeș, loc. Lancrăm, str. Râului, nr. 38, ca urmare a înstrăinării construcției și concesionarea acestuia noilor dobânditori ai construcției.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Documentației de dezmembrare a imobilului situat administrativ în Municipiul Sebeș, localitate Lancrăm, str. Veche, nr. 119-121, jud. Alba – domeniul public.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș Dorin Nistor.
3. Proiect de hotărâre privind aprobarea devizului general actualizat al obiectivului de investiții „Dezvoltarea mobilității urbane durabile în Municipiul Sebeș”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
4. Proiect de hotărâre privind acordul de principiu referitor la vânzarea construcției (nivel fundație), proprietatea doamnei PETRU Eugenia – Felicia, edificată pe terenul în suprafață de 300 mp. situat administrativ în mun. Sebeș, loc. Lancrăm, str. Salciei, nr. 3, înscris în C.F. nr.76144 Sebeș, cad. 76144 deținut de aceasta în folosință gratuită în baza Legii nr. 15/2003, cu modificările și completările ulterioare.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
5. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii duratei a 3 contracte de concesiune având ca obiect spații cu destinația cabinete medicale sau cabinet stomatologic, situate în clădirea Dispensarului Medical Petrești – Sebeș.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
6. Proiect de hotărâre privind aprobarea devizului general totalizator actualizat pentru obiectivul de investiții „Reamenajare parcuri de joacă în Aleea Parc și Petrești”- SMIS 153875.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
7. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat al obiectivului de investiţii ,,Înfiinţare Centru de colectare prin aport voluntar în Municipiul Sebeș, județul Alba”.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
8. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat, pentru realizarea obiectivului de investiții „Modernizarea sistemului de iluminat public în Municipiul Sebeș”.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
9. Proiect de hotărâre privind aprobarea devizului general actualizat pentru obiectivul de investiții „Construire locuințe sociale”.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
10. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat al obiectivului de investiţii ,,Reabilitare şi extindere clădire Primăria Municipiului Sebeş”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
11. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului înscris în CF nr. 89171 Sebeș, cu nr. cad. 89171, în suprafață de 4.999 mp, în patru imobile
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
12. Proiect de hotărâre privind alocarea suplimentară a sumei de 900 de lei pentru premierea unui cuplu care împlinește 50 de ani de căsătorie în anul 2025.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
13. Proiect de hotărâre privind aprobarea încetării Contractului de închiriere – CABINET MEDICAL nr. 154/51367/23.08.2023, ca urmare a decesului titularului
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
14. Proiect de hotărâre privind aprobarea devizului general actualizat pentru obiectivul de investiții ,,Amenajare imobil, str. Mihai Viteazu, nr. 39, pentru centru Comunitar Multifuncțional Sebeș”.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
15. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat pentru realizarea obiectivului de investiții ,,Dotarea cu vehicule nepoluante pentru transportul public în municipiul Sebeș” – Stații de reîncărcare autobuze electrice – proiect nr. 3435/1.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
16. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării art. 2 al HCL 83/2025 privind aprobarea proiectului cu titlul ,,Reabilitare și revitalizare Parc Arini – Investiții în infrastructura verde” cod proiect 320104, depus spre finanțare în cadrul Programului Regional Centru 2021-2027 și a cheltuielilor legate de proiect.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
17. Proiect de hotărâre privind retragerea din administrarea Serviciului Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, precum și darea în administrare a unor terenuri.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
18. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat al obiectivului de investiții „Extindere rețea apă și canalizare – Municipiul Sebeș, străzile: Salcâmului, Platanului, Ulmului și Vișinului”.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
19. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat al obiectivului de investiții „Extindere rețea apă și canalizare – Municipiul Sebeș, Petrești, străzile: Fagului și Cireșului”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
20. Proiect de hotărâre privind aprobarea organigramei și a statului de funcții ale Societății TRANSPORT PUBLIC SEBEȘ S.R.L.
21. Proiect de hotărâre privind aprobarea devizului general actualizat pentru obiectivul de investiții „Canalizare menajeră și Stație de Epurare, sat Răhău, Municipiul Sebeș”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
22. Proiect de hotărâre privind însușirea raportului de evaluare și aprobarea vânzării a două terenuri (înscrise în CF nr. 74614 și CF nr. 77681), atribuite în temeiul Legii nr. 15/2003, aferente construcțiilor edificate pe aceste terenuri și aflate în proprietatea acestora.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
23. Proiect de hotărâre privind aprobarea Componentei integrale a Planului de selecție pentru Consiliul de Administrație al Ocolului Silvic Sebeș RA.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
24. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării anexei nr. 1 – contract cadru de servicii sociale, la Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al serviciului social Căminul pentru Persoane Vârstnice Sebeș – compartiment în cadrul Direcției de Asistență Socială Sebeș, aprobat prin HCL nr. 408/2024
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
25. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării anexei nr. 1 – contract cadru de servicii sociale, la Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al serviciului social Centrul de Îngrijire la Domiciliu pentru Persoane Vârstnice Sebeș – compartiment în cadrul Direcției de Asistență Socială Sebeș, aprobat prin HCL nr. 401/2024
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
26. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării anexei nr. 1 – contract cadru de servicii sociale, la Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al serviciului social Centrul de Zi pentru Persoane Adulte cu Dizabilități Sebeș – compartiment în cadrul Direcției de Asistență Socială Sebeș, aprobat prin HCL nr. 397/2024
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
27. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării anexei nr. 1 – contract cadru de servicii sociale, la Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al serviciului social Centrul de Zi pentru Copii cu Dizabilități Sebeș – compartiment în cadrul Direcției de Asistență Socială Sebeș, aprobat prin HCL nr. 399/2024
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
28. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării anexei nr. 1 – contract cadru de servicii sociale, la Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al serviciului social Centrul de Zi pentru Persoane Vârstnice Sebeș – compartiment în cadrul Direcției de Asistență Socială Sebeș, aprobat prin HCL nr. 396/2024.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
29. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului general actualizat al obiectivului de investiții „Reamenajare intersecție „Turn”, Municipiul Sebeș”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
30. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului general actualizat al obiectivului de investiții „Înființare sens giratoriu strada Augustin Bena intersecție cu strada Mihail Kogălniceanu, Municipiul Sebeș”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
31. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului general actualizat al obiectivului de investiții: „Acoperire teren de sport (cu nocturnă), realizare vestiare și împrejmuire, Școala Gimnazială Mihail Kogălniceanu- Municipiul Sebeș”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
32. Proiect de hotărâre privind aprobarea Temei de proiectare nr. 21.537/22.10.2025 pentru proiectarea obiectivului de investiții ,,Modernizare Centrul de Zi pentru Persoane Vârstnice Sebeș” – faza D.A.L.I.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
33. Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli rectificat și a anexelor pe anul 2025 la Ocolul Silvic Sebeș R.A.
34. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării locuinței A.N.L. situată administrativ în Municipiul Sebeș, str. V. Frumoasei, bl.12, sc. B, ap.11, jud. Alba.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
35. Informarea nr. 68542/29.09.2025 a dlui Jiboteanu Felicianu.
36. Informarea nr. 71162/08.10.2025 a Societății Comerciale Livio Dario.
37. Informarea nr. 80169/20.10.2025 a dnei Tuturaș Felicia.
Administrație
Strada Alunului din Sebeș, transformată complet: Bloc de locuințe sociale, covor asfaltic nou, parc și spații verzi, printre schimbări
Strada Alunului din Sebeș a fost transformată complet după ce au fost finalizate lucrările de modernizare a rețelei de apă și canalizare, dar și amenajarea infrastructurii rutiere.

Mai mult decât atât, un bloc de locuințe sociale pentru familiile aflate în dificultate, asflat nou și un parc de relaxare, alături de mai multe spații verzi, au transformat strada care „altădată era plină de gunoaie”.
Primarul din Sebeș, Dorin Nistor, a publicat un videoclip, pe o rețea de socializare, în care arată schimbările care au transformat strada Alunului.
„De curând au fost finalizate lucrările de modernizare a rețelei de apă și canalizare, dar și amenajarea infrastructurii rutiere. O stradă care altădată era neamenajată și plină de gunoaie s-a transformat complet.
Astăzi avem asfalt nou, spații verzi îngrijite, un mic parc pentru relaxare și un bloc de locuințe sociale pentru familiile aflate în dificultate.
Sebeșul se schimbă în bine, iar zonele neglijate devin locuri curate, sigure și pline de viață.
Continuăm să investim în cartierele și străzile orașului, pentru un Sebeș tot mai modern, mai verde și mai aproape de oameni”, a scris Dorin Nistor, pe pagina personașă de facebook.
Actualitateacum 7 zileMESAJE, URĂRI și FELICITĂRI de Sfinții Mihail și Gavrill 2025. Trimite-le un SMS celor care își sărbătoresc onomastica | sebesinfo.ro
Actualitateacum 7 zileSfinții Mihail și Gavril 2025: Cui trebuie să îi spui „La mulţi ani” în această zi | sebesinfo.ro
Sebeșeniacum 3 săptămâniUn tânăr inginer agronom din Sebeș a lăsat orașul pentru sat, din cauza pasiunii sale pentru cai
Administrațieacum 3 săptămâniStrada Alunului din Sebeș, transformată complet: Bloc de locuințe sociale, covor asfaltic nou, parc și spații verzi, printre schimbări
Știri din zonăacum 3 săptămâniComuna Cut nu are viceprimar, la aproape doi ani de la alegerile locale. Vezi motivul
Economieacum 2 săptămâniLocuri de muncă disponibile în Municipiul SEBEȘ, la data de 28 octombrie 2025
Actualitateacum 4 săptămâniO tânără de 23 de ani a ajuns la spital în urma unui accident rutier petrecut pe DN 7, la Sebeș
Știri din zonăacum 2 săptămâniAccident rutier pe DN 67C, în zona localității Șugag. Un autoturism ar fi ieșit în afara spațiului carosabil




























