Administrație
Miercuri, 16 iunie 2021: Ședință extraordinară pentru schimbarea viceprimarului Adrian Bogdan. Vezi motivele invocate
În cursul zilei de miercuri, 16 iunie 2021, Consiliul Local Sebeș se va întruni într-o ședință extraordinară, începând cu ora 13.00, în sala de evenimente ”Radu Stanca” a Centrului Cultural ”Lucian Blaga”, printre proiecte fiind și un referat pentru eliberarea din funcție a viceprimarului Adrian Bogdan.
Potrivit unor surse această mutare este făcută pentru că se dorește un management performant și o echipă unită la conducerea Municipiului Sebeș.
Referat de aprobare privind eliberarea din funcția de viceprimar al Municipiului Sebeș a domnului Bogdan Adrian
1. Îndeplinirea defectuoasă a atribuțiilor care i-au fost delegate prin Dispoziția nr. 106/22.03.2021, respectiv realizarea activității de elaborare a documentației și organizării procedurii competitive vizând atribuirea serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate în Municipiul Sebeș.
Potrivit Dispoziției nr. 106/ 22.03.2021, domnul Bogdan Adrian a dobândit calitatea de președinte al Comisiei de lucru constituită în vederea elaborării documentației și organizării procedurii competitive vizând atribuirea serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate în Municipiul Sebeș.
În perioada de desfășurare a activității nu au fost obținute nici un fel de rezultate, nu a fost definitivata achiziția serviciilor de consultanță în vederea elaborării documentației și organizării procedurii competitive vizând atribuirea serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate în Municipiul Sebeș, nu s-a întreprins nimic în privința îndeplinirii prevederilor art. 7 alin. (2) din Regulamentul CE nr.1370/2007 privind serviciile publice de transport feroviar și rutier de călători și prevederilor art.21 alin.(7) din Legea nr.92/2007 privind serviciile publice de transport de persoane în unitățile administrative-teritoriale, nu a fost avută în vedere necesitatea ca evaluarea fluxurilor de călători și cerințele de mobilitate ale colectivităților locale (studiul de trafic) să fie corelate cu planul de mobilitate urbană durabilă (P.M.U.D.) al Municipiului Sebeș, precum și necesitatea ca studiul de oportunitate să țină cont de perspectiva achiziționării de autobuze nepoluante, prin programe europene de finanțare nerambursabilă.
Potrivit prevederilor art. 7 alin. (2) din Regulamentul CE nr.1370/2007 privind serviciile publice de transport feroviar și rutier de călători „Fiecare autoritate competentă ia măsurile necesare pentru a se asigura că, cu cel puțin un an înainte de lansarea invitaţiei de participare la procedura competitivă de atribuire sau cu un an înainte de atribuirea directă, sunt publicate în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene cel puţin următoarele informaţii:
(a) numele şi adresa autorităţii competente;
(b) tipul de atribuire vizat;
(c) serviciile şi zonele potenţial vizate de atribuirea respectiva” .
De asemenea, art. 21 alin. (7) din Legea nr. 92/2007 privind serviciile publice de transport de persoane în unitățile administrative-teritoriale prevede faptul că ,,Autorităţile administraţiei publice locale competente, în calitatea lor de autorităţi contractante, au obligaţia publicării în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene a unui anunţ cu privire la intenţia de atribuire a contractelor de servicii publice de transport de călători, cu cel puţin un an înainte de atribuirea directă sau de lansarea invitaţiei de participare la procedura competitivă de atribuire…”.
Nerespectarea prevederilor mai sus menționate duce la imposibilitatea atribuirii serviciului de transport public local de persoane și atragerii de fonduri nerambursabile pentru modernizarea sistemului de transport public local de persoane.
Ținând cont de faptul că în data de 01.10.2021 expiră contractul nr. 65/14.09.2015 de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate și având în vedere că nu s-a întreprins niciun demers de prelungire a respectivului contract, Municipiul Sebeș se află în pericol ca după data de 01.10.2021 să nu aibă asigurat acest serviciu.
Având în vedere importanța serviciului de transport public local pentru întreaga comunitate, pentru miile de cetățeni ai Sebeșului care folosesc transportul în comun și pentru mediul economic, neîndeplinirea atribuțiilor delegate pune în pericol desfășurarea unui serviciu public obligatoriu, respectiv a transportului public local de persoane în Municipiul Sebeș.
2. Îndeplinirea defectuoasă a atribuțiilor care i-au fost delegate prin Dispoziția nr. 608/29.12.2020, respectiv îndrumarea, coordonarea și supravegherea activității Direcției de Asistență Socială Sebeș (actuala Direcție Generală de Asistență Socială, Medicală și Comunitară Sebeș).
Îndeplinirea defectuoasă a atribuțiilor menționate mai sus a avut ca rezultat apariția unor situații care au adus prejudicii activității serviciilor sociale și, implicit, comunității. Aspectele negative au fost consemnate de către misiunea de audit public intern
nr. 45136/27.05.2021 privind „Evaluarea activității Centrului de Zi Petrești- compartiment în cadrul Direcției de Asistență Socială Sebeș”, prin care s-au constatat următoarele:
– deși Centrul de Zi Petrești a fost gândit să funcționeze cu o capacitate de 40 de locuri, cu un raport angajat/ beneficiar de 1/5, în semestrul al II-lea al anului 2020, acesta funcționa numai cu 20 de beneficiari, situație care s-a menținut și în luna martie a anului 2021. În aceste circumstanțe raportul angajat/beneficiari a fost de 1/2,22;
– în perioada 2019-2020, ponderea cheltuielilor cu salariile în total cheltuieli a crescut semnificativ de la 75,82% în anul 2019, la 89,95% din total cheltuieli în anul 2020, acestea ajungând la suma de 533.440 lei;
– structura de personal cuprindea șase funcții publice de execuție, situație care încalcă prevederile art.125 din Legea 292/2011 – Legea Asistenței Sociale și art. 370 din O.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
– Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială Alba, cu ocazia inspecției în teren din data de 16.02.2021, pentru verificarea îndeplinirii standardelor minime de calitate care stau la baza acreditării serviciului social – Centru de zi Petrești, a hotărât, în raportul de monitorizare nr. 08/16.02.2021, menținerea licenței de funcționare a Centrului de Zi Petrești numai până la data expirării licenței anterioare seria LF nr. 000573, adică până la data de 20.03.2021. După data de 20.03.2021, serviciul social Centrul de Zi Petrești nu a mai putut funcționa legal nemaiavând licență de funcționare.
Cauza care a dus la aceste aspecte negative rezidă din neîndeplinirea atribuțiilor delegate de către primarul municipiului Sebeș domnului viceprimar Bogdan Adrian, control intern insuficient și neimplicarea domnului Bogdan Adrian în activitatea de îndrumare, coordonare și supraveghere a activității Direcției de Asistență Socială Sebeș. Printre consecințe s-au înregistrat: o structură de personal supradimensionată comparativ cu numărul de beneficiari, cheltuieli salariale și de funcționare crescute și imposibilitatea obținerii unei noi licențe de funcționare a Centrului de Zi Petrești.
3. Raportul anual al aleșilor locali reprezintă principalul instrument de informare al modului de gestionare a problemelor localității, al modului în care autoritățile soluționează problemele administrației publice locale.
Raportul anual al viceprimarului este o obligație legală prevăzută de art. 225 alin. (2) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, dar și o datorie morală prin care se aduce la cunoștința cetățenilor activitatea desfășurată de către administrația publică locală.
Pentru anul 2020, în calitatea sa de viceprimar, domnul Bogdan Adrian nu și-a îndeplinit această obligație legală, neprezentând un raport anual de activitate pentru funcția de viceprimar, prin care să prezinte activitatea desfășurată prin prisma atribuțiilor care i-au fost delegate în virtutea prevederilor Codului administrativ, limitându-se la un raport lapidar care se referă exclusiv la activitatea de consilier local a domnului Bogdan Adrian (acest raport cuprinde inexactități cum ar fi, de exemplu, programul de audiențe pe care susține că l-a efectuat deși condițiile de pandemie nu au permis acest lucru și nu există nici un registru doveditor în acest sens).
4. Domnul Bogdan Adrian nu și-a îndeplinit obligația legală de a anunța la începutul ședințelor Consiliului Local al Municipiului Sebeș interesul personal pe care îl avea la adoptarea hotărârilor referitoare la bugetul, organizarea, statul de funcții, retribuirea salariaților Ocolului Silvic Sebeș R.A., instituție în cadrul căreia activează ca angajat un membru al familiei sale, în fapt soția domnului Bogdan Adrian, doamna Bogdan Loredana. Această conduită reprezintă abatere de la respectarea regimului legal în ceea ce privește exercitarea funcției, potrivit art. 228 alin (2), din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 (Codul Administrativ) cu modificările și completările ulterioare.
Cu toate acestea, domnul Bogdan Adrian a nesocotit prevederile legale, a luat parte activ, exprimându-și votul pentru adoptarea următoarelor hotărâri ale Consiliului Local al Municipiului Sebeș :
-HCL nr.127/2021, privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli și a anexelor, pe anul 2021, la Ocolul Silvic Sebeș R.A., adoptată în cadrul ședinței Consiliului Local din data de 21.04.2021;
-HCL nr.151/2021 privind aprobarea situațiilor financiare la Ocolul Silvic Sebeș R.A. pe anul 2020, adoptată în cadrul ședinței Consiliului Local din data de 27.05.2021.

Administrație
Spitalul Municipal Sebeș achiziționează echipamente medicale, în valoare de peste 11 milioane de lei, pentru dotarea ambulatoriului integrat
Spitalul Municipal Sebeș a lansat luni, 3 noiembrie 2025, în SEAP, achiziția de echipamente împărțite pe 7 loturi în cadrul proiectului “Dotarea ambulatoriul integrat al Spitalului Municipal Sebeș”. Valoarea estimată fără TVA este de 11.663.446,53 lei.

Prin implementarea proiectului se urmărește asigurarea accesului egal la asistență medicală și asigurarea rezilienței sistemelor de sănătate, inclusiv în ceea ce privește asistența medicală primară, precum și promovarea tranziției de la îngrijirea instituționalizată către îngrijirea în familie sau în comunitate.
Primăria Sebeș a anunțat în luna aprilie 2025 obținerea unei noi finanțări nerambursabile, în valoare de 14.583.059,67 lei, pentru proiectul „Dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Municipal Sebeș”, în cadrul apelului de proiecte „Investiții în infrastructura publică a ambulatoriilor unităților sanitare/structurilor sanitare publice – dotare” – Programul Sănătate 2021-2027.
Obiectivul proiectului este îmbunătățirea calității serviciilor publice de sănătate, prin dotarea cabinetelor ambulatoriului integrat al spitalului cu aparatură de specialitate performantă și de digitalizare, în vederea creșterii calității serviciilor publice de sănătate în regim ambulatoriu.
Prin proiect se vor dota cu echipamente noi și moderne cabinetele în care se desfășoară activitatea ambulatorie: cabinetul de medicină internă, cabinetul de cardiologie, cabinetul de chirurgie – ortopedie și traumatologie, cabinetul de dermatovenerologie, cabinetul de endocrinologie, cabinetul de alergologie, cabinetul de obstetrică – ginecologie, cabinetul de oftalmologie și ORL, cabinetul de psihiatrie și neurologie, cabinetul de diabet și boli de nutriție, cabinetul de pneumologie, cabinetul de gastroenterologie, cabinetul de reumatologie, cabinetul ambulatoriu pediatrie și cabinetul ambulatoriu recuperare.
Totodată, se va realiza dotarea laboratoarelor care deservesc ambulatoriului integrat al spitalului cu aparatură de specialitate performantă.
Prin proiect se va dota laboratorul care deservește ambulatoriul integrat al spitalului – laboratorul de radiologie și imagistică medicală.
1. ECHIPAMENTE IMAGISTICA RX+CT
– Aparate de radiologie
– Aparate de tomografie
Valoarea estimată fără TVA este de 5.075.000 lei;
2. ECHIPAMENTE DE DIAGNOSTIC IMAGISTIC – MAMOGRAF SI ECOGRAFE
– Aparate de mamografie
– Echipament de imagistica ecografica, cu ultrasunete si Doppler
Valoarea estimata fără TVA este 3.839.000,35 lei;
3. ECHIPAMENTE RECUPERARE MEDICALA
– Aparate de electroterapie
– Diverse aparate si produse medicale
Valoarea estimata fără TVA este 252.057,58 lei;
4. ECHIPAMENTE MEDICALE CABINETE AMBULATOR
– Echipamente medicale
– Diverse aparate si produse medicale
Valoarea estimata fără TVA este 1.810.843 lei;
5. ECHIPAMENTE STERILIZARE SI DEZINFECTIE
– Aparate de sterilizare, de dezinfectare si de igienizare
Valoarea estimata fără TVA este 438.032,8 lei;
6. MOBILIER MEDICAL
Valoarea estimata fără TVA este 139.478 lei;
7. MOBILIER NON-MEDICAL
Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat.
Valoarea estimata fără TVA este 109.034,8 lei;
Administrație
Joi, 30 octombrie 2025: Ședință publică ordinară a Consiliului Local al Municipiului Sebeș. Vezi proiectul ordinii de zi
Consiliul Local al Municipiului Sebeș este convocat în ședință publică ordinară pentru ziua de joi, 30 octombrie 2025, începând cu ora 14.00. Ședința se va desfășura cu participarea fizică a consilierilor locali, în sala de ședințe situată în Piața Primăriei, nr. 1 și are următorul Proiect al ordinii de zi:

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea ridicării dreptului de folosință gratuită atribuit în baza Legii nr. 15/2003 doamnei Istrate Emanuela Mioara, asupra terenului în suprafață de 300 mp. înscris în C.F. nr. 77225 Sebeș, situat administrativ în Municipiul Sebeș, loc. Lancrăm, str. Râului, nr. 38, ca urmare a înstrăinării construcției și concesionarea acestuia noilor dobânditori ai construcției.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Documentației de dezmembrare a imobilului situat administrativ în Municipiul Sebeș, localitate Lancrăm, str. Veche, nr. 119-121, jud. Alba – domeniul public.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș Dorin Nistor.
3. Proiect de hotărâre privind aprobarea devizului general actualizat al obiectivului de investiții „Dezvoltarea mobilității urbane durabile în Municipiul Sebeș”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
4. Proiect de hotărâre privind acordul de principiu referitor la vânzarea construcției (nivel fundație), proprietatea doamnei PETRU Eugenia – Felicia, edificată pe terenul în suprafață de 300 mp. situat administrativ în mun. Sebeș, loc. Lancrăm, str. Salciei, nr. 3, înscris în C.F. nr.76144 Sebeș, cad. 76144 deținut de aceasta în folosință gratuită în baza Legii nr. 15/2003, cu modificările și completările ulterioare.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
5. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii duratei a 3 contracte de concesiune având ca obiect spații cu destinația cabinete medicale sau cabinet stomatologic, situate în clădirea Dispensarului Medical Petrești – Sebeș.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
6. Proiect de hotărâre privind aprobarea devizului general totalizator actualizat pentru obiectivul de investiții „Reamenajare parcuri de joacă în Aleea Parc și Petrești”- SMIS 153875.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
7. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat al obiectivului de investiţii ,,Înfiinţare Centru de colectare prin aport voluntar în Municipiul Sebeș, județul Alba”.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
8. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat, pentru realizarea obiectivului de investiții „Modernizarea sistemului de iluminat public în Municipiul Sebeș”.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
9. Proiect de hotărâre privind aprobarea devizului general actualizat pentru obiectivul de investiții „Construire locuințe sociale”.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
10. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat al obiectivului de investiţii ,,Reabilitare şi extindere clădire Primăria Municipiului Sebeş”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
11. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului înscris în CF nr. 89171 Sebeș, cu nr. cad. 89171, în suprafață de 4.999 mp, în patru imobile
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
12. Proiect de hotărâre privind alocarea suplimentară a sumei de 900 de lei pentru premierea unui cuplu care împlinește 50 de ani de căsătorie în anul 2025.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
13. Proiect de hotărâre privind aprobarea încetării Contractului de închiriere – CABINET MEDICAL nr. 154/51367/23.08.2023, ca urmare a decesului titularului
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
14. Proiect de hotărâre privind aprobarea devizului general actualizat pentru obiectivul de investiții ,,Amenajare imobil, str. Mihai Viteazu, nr. 39, pentru centru Comunitar Multifuncțional Sebeș”.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
15. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat pentru realizarea obiectivului de investiții ,,Dotarea cu vehicule nepoluante pentru transportul public în municipiul Sebeș” – Stații de reîncărcare autobuze electrice – proiect nr. 3435/1.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
16. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării art. 2 al HCL 83/2025 privind aprobarea proiectului cu titlul ,,Reabilitare și revitalizare Parc Arini – Investiții în infrastructura verde” cod proiect 320104, depus spre finanțare în cadrul Programului Regional Centru 2021-2027 și a cheltuielilor legate de proiect.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
17. Proiect de hotărâre privind retragerea din administrarea Serviciului Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, precum și darea în administrare a unor terenuri.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
18. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat al obiectivului de investiții „Extindere rețea apă și canalizare – Municipiul Sebeș, străzile: Salcâmului, Platanului, Ulmului și Vișinului”.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
19. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat al obiectivului de investiții „Extindere rețea apă și canalizare – Municipiul Sebeș, Petrești, străzile: Fagului și Cireșului”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
20. Proiect de hotărâre privind aprobarea organigramei și a statului de funcții ale Societății TRANSPORT PUBLIC SEBEȘ S.R.L.
21. Proiect de hotărâre privind aprobarea devizului general actualizat pentru obiectivul de investiții „Canalizare menajeră și Stație de Epurare, sat Răhău, Municipiul Sebeș”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
22. Proiect de hotărâre privind însușirea raportului de evaluare și aprobarea vânzării a două terenuri (înscrise în CF nr. 74614 și CF nr. 77681), atribuite în temeiul Legii nr. 15/2003, aferente construcțiilor edificate pe aceste terenuri și aflate în proprietatea acestora.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
23. Proiect de hotărâre privind aprobarea Componentei integrale a Planului de selecție pentru Consiliul de Administrație al Ocolului Silvic Sebeș RA.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
24. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării anexei nr. 1 – contract cadru de servicii sociale, la Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al serviciului social Căminul pentru Persoane Vârstnice Sebeș – compartiment în cadrul Direcției de Asistență Socială Sebeș, aprobat prin HCL nr. 408/2024
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
25. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării anexei nr. 1 – contract cadru de servicii sociale, la Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al serviciului social Centrul de Îngrijire la Domiciliu pentru Persoane Vârstnice Sebeș – compartiment în cadrul Direcției de Asistență Socială Sebeș, aprobat prin HCL nr. 401/2024
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
26. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării anexei nr. 1 – contract cadru de servicii sociale, la Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al serviciului social Centrul de Zi pentru Persoane Adulte cu Dizabilități Sebeș – compartiment în cadrul Direcției de Asistență Socială Sebeș, aprobat prin HCL nr. 397/2024
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
27. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării anexei nr. 1 – contract cadru de servicii sociale, la Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al serviciului social Centrul de Zi pentru Copii cu Dizabilități Sebeș – compartiment în cadrul Direcției de Asistență Socială Sebeș, aprobat prin HCL nr. 399/2024
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
28. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării anexei nr. 1 – contract cadru de servicii sociale, la Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al serviciului social Centrul de Zi pentru Persoane Vârstnice Sebeș – compartiment în cadrul Direcției de Asistență Socială Sebeș, aprobat prin HCL nr. 396/2024.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
29. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului general actualizat al obiectivului de investiții „Reamenajare intersecție „Turn”, Municipiul Sebeș”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
30. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului general actualizat al obiectivului de investiții „Înființare sens giratoriu strada Augustin Bena intersecție cu strada Mihail Kogălniceanu, Municipiul Sebeș”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
31. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului general actualizat al obiectivului de investiții: „Acoperire teren de sport (cu nocturnă), realizare vestiare și împrejmuire, Școala Gimnazială Mihail Kogălniceanu- Municipiul Sebeș”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
32. Proiect de hotărâre privind aprobarea Temei de proiectare nr. 21.537/22.10.2025 pentru proiectarea obiectivului de investiții ,,Modernizare Centrul de Zi pentru Persoane Vârstnice Sebeș” – faza D.A.L.I.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
33. Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli rectificat și a anexelor pe anul 2025 la Ocolul Silvic Sebeș R.A.
34. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării locuinței A.N.L. situată administrativ în Municipiul Sebeș, str. V. Frumoasei, bl.12, sc. B, ap.11, jud. Alba.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
35. Informarea nr. 68542/29.09.2025 a dlui Jiboteanu Felicianu.
36. Informarea nr. 71162/08.10.2025 a Societății Comerciale Livio Dario.
37. Informarea nr. 80169/20.10.2025 a dnei Tuturaș Felicia.
Administrație
Strada Alunului din Sebeș, transformată complet: Bloc de locuințe sociale, covor asfaltic nou, parc și spații verzi, printre schimbări
Strada Alunului din Sebeș a fost transformată complet după ce au fost finalizate lucrările de modernizare a rețelei de apă și canalizare, dar și amenajarea infrastructurii rutiere.

Mai mult decât atât, un bloc de locuințe sociale pentru familiile aflate în dificultate, asflat nou și un parc de relaxare, alături de mai multe spații verzi, au transformat strada care „altădată era plină de gunoaie”.
Primarul din Sebeș, Dorin Nistor, a publicat un videoclip, pe o rețea de socializare, în care arată schimbările care au transformat strada Alunului.
„De curând au fost finalizate lucrările de modernizare a rețelei de apă și canalizare, dar și amenajarea infrastructurii rutiere. O stradă care altădată era neamenajată și plină de gunoaie s-a transformat complet.
Astăzi avem asfalt nou, spații verzi îngrijite, un mic parc pentru relaxare și un bloc de locuințe sociale pentru familiile aflate în dificultate.
Sebeșul se schimbă în bine, iar zonele neglijate devin locuri curate, sigure și pline de viață.
Continuăm să investim în cartierele și străzile orașului, pentru un Sebeș tot mai modern, mai verde și mai aproape de oameni”, a scris Dorin Nistor, pe pagina personașă de facebook.
Actualitateacum 6 zileMESAJE, URĂRI și FELICITĂRI de Sfinții Mihail și Gavrill 2025. Trimite-le un SMS celor care își sărbătoresc onomastica | sebesinfo.ro
Actualitateacum 6 zileSfinții Mihail și Gavril 2025: Cui trebuie să îi spui „La mulţi ani” în această zi | sebesinfo.ro
Sebeșeniacum 3 săptămâniUn tânăr inginer agronom din Sebeș a lăsat orașul pentru sat, din cauza pasiunii sale pentru cai
Administrațieacum 2 săptămâniStrada Alunului din Sebeș, transformată complet: Bloc de locuințe sociale, covor asfaltic nou, parc și spații verzi, printre schimbări
Știri din zonăacum 3 săptămâniComuna Cut nu are viceprimar, la aproape doi ani de la alegerile locale. Vezi motivul
Economieacum 2 săptămâniLocuri de muncă disponibile în Municipiul SEBEȘ, la data de 28 octombrie 2025
Actualitateacum 3 săptămâniO tânără de 23 de ani a ajuns la spital în urma unui accident rutier petrecut pe DN 7, la Sebeș
Știri din zonăacum 2 săptămâniAccident rutier pe DN 67C, în zona localității Șugag. Un autoturism ar fi ieșit în afara spațiului carosabil



























