Rămâi conectat

Administrație

„Ca reprezentant al Guvernului, am grijă ca legea să fie respectată de toate instituţiile din judeţ!”

redacția sebesinfo.ro

Publicat

în

Gheorghe FeneserInterviu cu Gheorghe FENEŞER, prefectul judeţului Alba.

– De curând s-au încheiat alegerile europarlamentare. Cum s-au desfăşurat acestea, au fost constatate incidente?
– Aşa cum aţi putut observa, aceste alegeri s-au desfăşurat în cele mai bune condiţii şi de această dată, în toate cele 439 secţii de votare amenajate în judeţ, datorită activităţilor de pregătire desfăşurate de Instituţia Prefectului, cu sprijinul autorităţilor locale şi al celorlalte autorităţi judeţene implicate în procesul electoral. Ca urmare, scrutinul din 25 mai s-a derulat fără incidente majore. Experienţa câştigată în timp, la alegerile precedente, şi-a spus cuvântul, astfel că fiecare persoană implicată în această acţiune a ştiut ce are de făcut şi totul a mers conform planificării noastre. Mai mult, datorită bunei organizări, procesul de preluare a buletinelor de vot şi a proceselor verbale s-a finalizat mai repede decât am preconizat, cu un avans de mai bine de trei ore. Vă mărturisesc că am fost între primele judeţe din ţară, care la prima oră a dimineţii de după ziua votului, am finalizat recepţionarea buletinelor de vot. Vreau ca şi pe această cale să îi felicit, de la primul până la ultimul, pe toţi cei care au asigurat, prin munca lor responsabilă, desfăşurarea în condiţii foarte bune a alegerilor europarlamentare din 25 mai.
– Ce părere aveţi în legătură cu fapul că, în judeţ, multe instituţii deconcentrate au rămas fără personalitate juridică? Spre exemplu, pentru a semna un contract de achiziţii publice trebuie să faci un drum la Braşov.
– Rolul reprezentantului Guvernului în teritoriu este acela de a aplica politica Executivului şi de a veghea mereu ca legea să fie respectată. Părerea mea, în ceea ce priveşte personalitatea juridică a instituţiilor publice deconcentrate, fie că e vorba de una sau mai multe, este aceea că nu forma de funcţionare a instituţiilor este cea mai importantă, ci eficienţa lor. Activitatea fiecărei instituţii trebuie să se măsoare după modul în care deserveşte interesele cetăţenilor, pentru că gradul lor de satisfacţie faţă de serviciile publice şi tratamentul de care se bucură în relaţia cu acestea sunt primordiale. Cât priveşte exemplul dumneavoastră, vă referiţi, desigur, la Direcţia Generală a Finanţelor Publice Alba, transformată în Agenţia Judeţeană de Administrare Fiscală, transformare ce a avut loc în contextul procesului de regionalizare a României, aşa cum a fost discutat până acum. Am convingerea că, la nivelul Guvernului, se va face o evaluare cu privire la eficienţa acestor transformări, dar este cert că trebuie să ne obişnuim să funcţionăm şi să lucrăm la nivel regional. Esenţial este, aşa cum spuneam, ca serviciile să funcţioneze cât mai eficient pentru cetăţeni, indiferent de forma în care sunt organizate.
– În opinia dumneavoastră, vor mai pierde şi alte instituţii deconcentrate din judeţ personalitatea juridică?
– Până în prezent, nu avem semnale în acest sens. Dar, încă o dată spun că este important ca serviciile publice care sunt oferite cetăţenilor să fie dintre cele mai bune şi, în ceea ce mă priveşte, vă promit că, atunci când va fi cazul şi dacă se va pune această problemă, voi susţine necesitatea evaluării calităţii acestor servicii, înainte de orice decizie, pentru că, după părerea mea, acesta trebuie să fie argumentul oricăror schimbări la nivelul instituţiilor publice.
– Care credeţi că e viziunea Guvernului în privinţa regionalizării? Va mai avea loc sau nu?
– După cum bine ştiţi, de când regionalizarea a devenit o certitudine şi, totodată, un subiect de discuţie, ne-am zbătut constant şi perseverent pentru stabilirea capitalei de regiune la Alba Iulia, oraşul de suflet al tuturor românilor. Cu siguranţă că regionalizarea va avea loc, mai devreme sau mai târziu ea trebuie făcută. Dar, înainte de regionalizare, proces amplu şi de mai lungă durată, este nevoie de revizuirea Constituţiei, prin referendum, cu aprobarea organizării acestuia de către Parlament. Personal, nu cred că acest referendum va avea loc în acest an, dar indiferent de momentul în care regionalizarea va începe, este necesar ca toate forţele politice să se coaguleze, aşa cum au făcut-o şi până acum, în cadrul discuţiilor privind regionalizarea, în vederea susţinerii intereselor judeţului Alba în viitoarea regiune, precum şi a stabilirii capitalei la Alba Iulia, pentru că aici există resurse care merită să fie puse în valoare.
– În ultima perioadă, ce controale s-au desfăşurat în judeţ, împreună cu reprezentanţi ai Instituţiei Prefectului?
– Activitatea de control a Instituţiei Prefectului – Judeţul Alba este una permanentă, riguroasă şi atentă. În ultima perioadă, printre cele mai importante acţiuni de control pe care le-am efectuat se regăseşte şi cea care a vizat verificarea modului în care au fost salubrizate cursurile de apă şi au fost realizate şi întreţinute şanţurile şi rigolele în localităţi, pentru asigurarea secţiunilor de scurgere a apelor mari. Au fost, aşadar, verificate localităţile aparţinătoare din 63 din cele 78 de unităţi administrativ-teritoriale din judeţul Alba, cursurile permanente de apă şi o mare parte a celor nepermanente, precum şi formaţiunile torenţiale din intravilanul localităţilor. În urma controalelor, au fost identificate 297 de deficienţe, respectiv nereguli, pentru care s-au dispus tot atâtea măsuri cu termene precise de remediere, intrare în legalitate, stabilite în sarcina celor responsabili. O altă acţiune de control a vizat verificarea respectării drepturilor consumatorilor la comercializarea produselor alimentare şi nealimentare. S-au desfăşurat acţiuni de verificare la 22 de societăţi comerciale şi au fost controlate 32 de persoane fizice din întreg judeţul. S-au constatat ca deficienţe lipsa elementelor de identificare, a termenului de valabilitate sau buletine metrologice cu termen expirat. În urma verificărilor, au fost aplicate 5 sancţiuni contravenţionale în sumă de 8.000 de lei şi 4 avertismente. Nu în ultimul rând, una dintre cele mai importante acţiuni de control pe care o desfăşurăm şi în prezent este cea care are ca obiectiv verificarea serviciilor şi condiţiilor din căminele de bătrâni de pe raza judeţului Alba. Echipe mixte, formate din reprezentanţi ai Instituţiei Prefectului, ai Agenţiei Pentru Prestaţii şi Inspecţie Socială Alba, ai Direcţiei de Sănătate Publică şi ai Direcţiei Sanitar Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor verifică în detaliu condiţiile de cazare şi hrană a persoanelor asistate în cadrul aşezămintelor sociale. Dorim ca prin această acţiune să responsabilizăm personalul din unităţile sociale, care are obligaţia de a acorda atenţia cuvenită beneficiarilor. Probleme există, dar partea bună este că ele, cu mai multă bunăvoinţă, seriozitate şi responsabilitate, pot fi remediate. Calitatea serviciilor sociale nu depinde numai de bani, nu sunt necesare fonduri substanţiale pentru a menţine curăţenia şi condiţiile decente de trai în aceste cămine. Cei care şi-au asumat, prin fişa postului, misiunea de a îngriji bătrânii trebuie să înţeleagă că lucrurile nu pot fi făcute de mântuială, iar dacă o astfel de slujbă nu li se potriveşte, sunt liberi să se reorienteze din punct de vedere profesional. În orice caz, nu fac nici un compromis când vine vorba de serviciile sociale la care au dreptul toţi cei care, prin lege, beneficiază de ele şi imediat ce vom finaliza această amplă acţiune, voi informa opinia publică cu privire la rezultatele controlului.

Adriana DURIGĂ


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Administrație

Spitalul Municipal Sebeș achiziționează echipamente medicale, în valoare de peste 11 milioane de lei, pentru dotarea ambulatoriului integrat

sebesinfo.ro

Publicat

în

Spitalul Municipal Sebeș a lansat luni, 3 noiembrie 2025, în SEAP, achiziția de echipamente împărțite pe 7 loturi în cadrul proiectului “Dotarea ambulatoriul integrat al Spitalului Municipal Sebeș”. Valoarea estimată fără TVA este de 11.663.446,53 lei.

Prin implementarea proiectului se urmărește asigurarea accesului egal la asistență medicală și asigurarea rezilienței sistemelor de sănătate, inclusiv în ceea ce privește asistența medicală primară, precum și promovarea tranziției de la îngrijirea instituționalizată către îngrijirea în familie sau în comunitate.

Primăria Sebeș a anunțat în luna aprilie 2025 obținerea unei noi finanțări nerambursabile, în valoare de 14.583.059,67 lei, pentru proiectul „Dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Municipal Sebeș”, în cadrul apelului de proiecte „Investiții în infrastructura publică a ambulatoriilor unităților sanitare/structurilor sanitare publice – dotare” – Programul Sănătate 2021-2027.

Obiectivul proiectului este îmbunătățirea calității serviciilor publice de sănătate, prin dotarea cabinetelor ambulatoriului integrat al spitalului cu aparatură de specialitate performantă și de digitalizare, în vederea creșterii calității serviciilor publice de sănătate în regim ambulatoriu.

Prin proiect se vor dota cu echipamente noi și moderne cabinetele în care se desfășoară activitatea ambulatorie: cabinetul de medicină internă, cabinetul de cardiologie, cabinetul de chirurgie – ortopedie și traumatologie, cabinetul de dermatovenerologie, cabinetul de endocrinologie, cabinetul de alergologie, cabinetul de obstetrică – ginecologie, cabinetul de oftalmologie și ORL, cabinetul de psihiatrie și neurologie, cabinetul de diabet și boli de nutriție, cabinetul de pneumologie, cabinetul de gastroenterologie, cabinetul de reumatologie, cabinetul ambulatoriu pediatrie și cabinetul ambulatoriu recuperare.

Totodată, se va realiza dotarea laboratoarelor care deservesc ambulatoriului integrat al spitalului cu aparatură de specialitate performantă.

Prin proiect se va dota laboratorul care deservește ambulatoriul integrat al spitalului – laboratorul de radiologie și imagistică medicală.

1. ECHIPAMENTE IMAGISTICA RX+CT

– Aparate de radiologie
– Aparate de tomografie

Valoarea estimată fără TVA este de 5.075.000 lei;

2. ECHIPAMENTE DE DIAGNOSTIC IMAGISTIC – MAMOGRAF SI ECOGRAFE

– Aparate de mamografie
– Echipament de imagistica ecografica, cu ultrasunete si Doppler

Valoarea estimata fără TVA este 3.839.000,35 lei;

3. ECHIPAMENTE RECUPERARE MEDICALA

– Aparate de electroterapie
– Diverse aparate si produse medicale

Valoarea estimata fără TVA este 252.057,58 lei;

4. ECHIPAMENTE MEDICALE CABINETE AMBULATOR

– Echipamente medicale
– Diverse aparate si produse medicale

Valoarea estimata fără TVA este 1.810.843 lei;

5. ECHIPAMENTE STERILIZARE SI DEZINFECTIE

– Aparate de sterilizare, de dezinfectare si de igienizare

Valoarea estimata fără TVA este 438.032,8 lei;

6. MOBILIER MEDICAL

Valoarea estimata fără TVA este 139.478 lei;

7. MOBILIER NON-MEDICAL

Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat.

Valoarea estimata fără TVA este 109.034,8 lei;


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administrație

Joi, 30 octombrie 2025: Ședință publică ordinară a Consiliului Local al Municipiului Sebeș. Vezi proiectul ordinii de zi

sebesinfo.ro

Publicat

în

Consiliul Local al Municipiului Sebeș este convocat în ședință publică ordinară pentru ziua de joi, 30 octombrie 2025, începând cu ora 14.00. Ședința se va desfășura cu participarea fizică a consilierilor locali, în sala de ședințe situată în Piața Primăriei, nr. 1 și are următorul Proiect al ordinii de zi:

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea ridicării dreptului de folosință gratuită atribuit în baza Legii nr. 15/2003 doamnei Istrate Emanuela Mioara, asupra terenului în suprafață de 300 mp. înscris în C.F. nr. 77225 Sebeș, situat administrativ în Municipiul Sebeș, loc. Lancrăm, str. Râului, nr. 38, ca urmare a înstrăinării construcției și concesionarea acestuia noilor dobânditori ai construcției.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Documentației de dezmembrare a imobilului situat administrativ în Municipiul Sebeș, localitate Lancrăm, str. Veche, nr. 119-121, jud. Alba – domeniul public.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș Dorin Nistor.

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea devizului general actualizat al obiectivului de investiții „Dezvoltarea mobilității urbane durabile în Municipiul Sebeș”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

4. Proiect de hotărâre privind acordul de principiu referitor la vânzarea construcției (nivel fundație), proprietatea doamnei PETRU Eugenia – Felicia, edificată pe terenul în suprafață de 300 mp. situat administrativ în mun. Sebeș, loc. Lancrăm, str. Salciei, nr. 3, înscris în C.F. nr.76144 Sebeș, cad. 76144 deținut de aceasta în folosință gratuită în baza Legii nr. 15/2003, cu modificările și completările ulterioare.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii duratei a 3 contracte de concesiune având ca obiect spații cu destinația cabinete medicale sau cabinet stomatologic, situate în clădirea Dispensarului Medical Petrești – Sebeș.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

6. Proiect de hotărâre privind aprobarea devizului general totalizator actualizat pentru obiectivul de investiții „Reamenajare parcuri de joacă în Aleea Parc și Petrești”- SMIS 153875.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

7. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat al obiectivului de investiţii ,,Înfiinţare Centru de colectare prin aport voluntar în Municipiul Sebeș, județul Alba”.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

8. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat, pentru realizarea obiectivului de investiții „Modernizarea sistemului de iluminat public în Municipiul Sebeș”.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea devizului general actualizat pentru obiectivul de investiții „Construire locuințe sociale”.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

10. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat al obiectivului de investiţii ,,Reabilitare şi extindere clădire Primăria Municipiului Sebeş”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

11. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului înscris în CF nr. 89171 Sebeș, cu nr. cad. 89171, în suprafață de 4.999 mp, în patru imobile
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

12. Proiect de hotărâre privind alocarea suplimentară a sumei de 900 de lei pentru premierea unui cuplu care împlinește 50 de ani de căsătorie în anul 2025.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

13. Proiect de hotărâre privind aprobarea încetării Contractului de închiriere – CABINET MEDICAL nr. 154/51367/23.08.2023, ca urmare a decesului titularului
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

14. Proiect de hotărâre privind aprobarea devizului general actualizat pentru obiectivul de investiții ,,Amenajare imobil, str. Mihai Viteazu, nr. 39, pentru centru Comunitar Multifuncțional Sebeș”.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

15. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat pentru realizarea obiectivului de investiții ,,Dotarea cu vehicule nepoluante pentru transportul public în municipiul Sebeș” – Stații de reîncărcare autobuze electrice – proiect nr. 3435/1.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

16. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării art. 2 al HCL 83/2025 privind aprobarea proiectului cu titlul ,,Reabilitare și revitalizare Parc Arini – Investiții în infrastructura verde” cod proiect 320104, depus spre finanțare în cadrul Programului Regional Centru 2021-2027 și a cheltuielilor legate de proiect.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

17. Proiect de hotărâre privind retragerea din administrarea Serviciului Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, precum și darea în administrare a unor terenuri.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

18. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat al obiectivului de investiții „Extindere rețea apă și canalizare – Municipiul Sebeș, străzile: Salcâmului, Platanului, Ulmului și Vișinului”.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

19. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat al obiectivului de investiții „Extindere rețea apă și canalizare – Municipiul Sebeș, Petrești, străzile: Fagului și Cireșului”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

20. Proiect de hotărâre privind aprobarea organigramei și a statului de funcții ale Societății TRANSPORT PUBLIC SEBEȘ S.R.L.

21. Proiect de hotărâre privind aprobarea devizului general actualizat pentru obiectivul de investiții „Canalizare menajeră și Stație de Epurare, sat Răhău, Municipiul Sebeș”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

22. Proiect de hotărâre privind însușirea raportului de evaluare și aprobarea vânzării a două terenuri (înscrise în CF nr. 74614 și CF nr. 77681), atribuite în temeiul Legii nr. 15/2003, aferente construcțiilor edificate pe aceste terenuri și aflate în proprietatea acestora.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

23. Proiect de hotărâre privind aprobarea Componentei integrale a Planului de selecție pentru Consiliul de Administrație al Ocolului Silvic Sebeș RA.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

24. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării anexei nr. 1 – contract cadru de servicii sociale, la Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al serviciului social Căminul pentru Persoane Vârstnice Sebeș – compartiment în cadrul Direcției de Asistență Socială Sebeș, aprobat prin HCL nr. 408/2024
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

25. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării anexei nr. 1 – contract cadru de servicii sociale, la Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al serviciului social Centrul de Îngrijire la Domiciliu pentru Persoane Vârstnice Sebeș – compartiment în cadrul Direcției de Asistență Socială Sebeș, aprobat prin HCL nr. 401/2024
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

26. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării anexei nr. 1 – contract cadru de servicii sociale, la Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al serviciului social Centrul de Zi pentru Persoane Adulte cu Dizabilități Sebeș – compartiment în cadrul Direcției de Asistență Socială Sebeș, aprobat prin HCL nr. 397/2024
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

27. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării anexei nr. 1 – contract cadru de servicii sociale, la Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al serviciului social Centrul de Zi pentru Copii cu Dizabilități Sebeș – compartiment în cadrul Direcției de Asistență Socială Sebeș, aprobat prin HCL nr. 399/2024
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

28. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării anexei nr. 1 – contract cadru de servicii sociale, la Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al serviciului social Centrul de Zi pentru Persoane Vârstnice Sebeș – compartiment în cadrul Direcției de Asistență Socială Sebeș, aprobat prin HCL nr. 396/2024.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

29. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului general actualizat al obiectivului de investiții „Reamenajare intersecție „Turn”, Municipiul Sebeș”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

30. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului general actualizat al obiectivului de investiții „Înființare sens giratoriu strada Augustin Bena intersecție cu strada Mihail Kogălniceanu, Municipiul Sebeș”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

31. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului general actualizat al obiectivului de investiții: „Acoperire teren de sport (cu nocturnă), realizare vestiare și împrejmuire, Școala Gimnazială Mihail Kogălniceanu- Municipiul Sebeș”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

32. Proiect de hotărâre privind aprobarea Temei de proiectare nr. 21.537/22.10.2025 pentru proiectarea obiectivului de investiții ,,Modernizare Centrul de Zi pentru Persoane Vârstnice Sebeș” – faza D.A.L.I.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

33. Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli rectificat și a anexelor pe anul 2025 la Ocolul Silvic Sebeș R.A.

34. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării locuinței A.N.L. situată administrativ în Municipiul Sebeș, str. V. Frumoasei, bl.12, sc. B, ap.11, jud. Alba.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

35. Informarea nr. 68542/29.09.2025 a dlui Jiboteanu Felicianu.

36. Informarea nr. 71162/08.10.2025 a Societății Comerciale Livio Dario.

37. Informarea nr. 80169/20.10.2025 a dnei Tuturaș Felicia.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administrație

Strada Alunului din Sebeș, transformată complet: Bloc de locuințe sociale, covor asfaltic nou, parc și spații verzi, printre schimbări

sebesinfo.ro

Publicat

în

Strada Alunului din Sebeș a fost transformată complet după ce au fost finalizate lucrările de modernizare a rețelei de apă și canalizare, dar și amenajarea infrastructurii rutiere.

Mai mult decât atât, un bloc de locuințe sociale pentru familiile aflate în dificultate, asflat nou și un parc de relaxare, alături de mai multe spații verzi, au transformat strada care „altădată era plină de gunoaie”.

Primarul din Sebeș, Dorin Nistor, a publicat un videoclip, pe o rețea de socializare, în care arată schimbările care au transformat strada Alunului.

„De curând au fost finalizate lucrările de modernizare a rețelei de apă și canalizare, dar și amenajarea infrastructurii rutiere. O stradă care altădată era neamenajată și plină de gunoaie s-a transformat complet.

Astăzi avem asfalt nou, spații verzi îngrijite, un mic parc pentru relaxare și un bloc de locuințe sociale pentru familiile aflate în dificultate.

Sebeșul se schimbă în bine, iar zonele neglijate devin locuri curate, sigure și pline de viață.

Continuăm să investim în cartierele și străzile orașului, pentru un Sebeș tot mai modern, mai verde și mai aproape de oameni”, a scris Dorin Nistor, pe pagina personașă de facebook.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Actualitate

Administrație

Știri din zonă

Stiri din Alba

Politică

Știrea ta

Societate

Sport

Economie

Din Județ

Cele mai citite știri

sebesinfo, stiri sebes, informatii sebes