Administrație
Direcția de Asistență Socială informează cetățenii din Municipiul Sebeș că au opțiunea de a solicita beneficii sociale în format electronic
Direcția de Asistență Socială informează cetățenii din Municipiul Sebeș că au opțiunea de a solicita beneficii sociale în format electronic, la următoarea adresa de e mail: office@spas-sebes.ro.
După preluarea e-mail-ului, personalul responsabil din cadrul DAS va contacta telefonic solicitantul pentru eventuale informații suplimentare.
• Ajutorul social/alocația pentru susținerea familiei:
Dreptul se acorda începând cu luna următoare înregistrării cererii. în baza următoarelor documente:
– cerere tip, care va cuprinde obligatoriu nr. telefon;
– acte identitate persoana singură»’ membrii familie;
• Alocația de stat pentru copii (copii 0 -1 8 ani):
Documentele se pot depune în termen de 12 tuni de la data nașterii copilului. Alocația de stat se acordă la solicitarea reprezentantului legal (unul dintre părinți), în baza următoarelor documente:
– cerere tip – se va menționa obligatoriu și nr. telefon;
– act identitate al părintelui solicitant;
– certificat naștere copil; adeverința cont bancar pentru părinte solicitant, după caz;
• Indemnizația pentru creșterea copilului/stimulent inserție/ indemnizație copil cu handicap (3-7 ani)/sprijin lunar.
Documentele se pot depune in termen de 60 de zile de la data suspendării activității. Acte necesare: cerere tip (va cuprinde obligatoriu și nr. telefon).
– actul de identitate al părintelui solicitant
– certificat de naștere copil adeverință tip angajator/xerocopie decizie eliberată de angajator privind suspendarea activității
– pentru indemnizație creștere copil;
– decizie eliberată de angajator privind începerea activității – pentru stimulent inserție.
– adeverința cont bancar pentru părinte solicitant, după caz.
În situația în care părintele se află deja în indemnizație pentru creșterea copilului și în această perioadă mai are un copi! nou-născut. pentru continuarea drepturilor, va transmite o nouă cerere însoțită de certificatul de naștere al copilului și decizia de suspendare a activității, înainte de a împlini copilul pentru care se află deja în indemnizație, vârsta de 2 ani.
Anchete reîncadrare în grad de handicap:
Pentru efectuarea anchetelor sociale necesare reîncadrării în grad de handicap, cererea și documentele necesare se vor depune ia sediul Direcției de Asistență Socială, cat mai aproape de data expirării valabilității certificatului de handicap anterior.
Pentru relații suplimentare: telefon/ fax: 0238731007/0258730611.

Administrație
Au fost finalizate lucrările de reabilitare a parcului de joacă dintre Sebeș și Petrești
Primarul Sebeșului, Dorin Nistor, a anunțat că lucrările de reabilitare a parcului de joacă dintre Sebeș și Petrești au fost finalizate.
„Încă un pas pentru copii și comunitate! Am finalizat reabiltarea parcului de joacă din cartierul aflat între Sebeș și Petrești – un loc dedicat celor mici, unde bucuria și siguranța merg mână în mână. Mulțumim tuturor celor implicați în acest proiect! Viitorul se construiește cu fiecare zâmbet de copil”, a transmis primarul Sebeșului.
Administrație
Marius Hațegan, vicepreședinte CJ Alba: „Lucrările pe Drumul Pianului înaintează în forță!”
Vicepreședintele CJ Alba, Marius Hațegan, a transmis că pe mai bine de jumătate din DJ 704A (Drumul Pianului) s-a turnat deja stratul de uzură și că lucrările de modernizare a acestuia vor fi finalizate la termen
„La momentul de față, pe mai bine de jumătate din această șosea, am turnat stratul de uzură. Am revenit, azi, la fața locului, alături de primarul Sebeșului, Dorin Nistor, de colegul meu Florin Lazea, din cadrul Servicului Administrarea Drumurilor Județene și de Vistian Corlea, director general al DPL Alba, societatea care execută această lucrare.
Sunt foarte mulțumit de ritmul de muncă și dau asigurări că vom încheia la termenul stabilit. Reamintesc faptul că lucrările la DJ 704A au început în luna septembrie 2024 și că valoarea investiției se ridică la 10.623.863,78 lei cu TVA. De reținut faptul că e vorba despre un drum care va contribui în mod decisiv la dezvoltarea economică a zonei.
Așa cum am mai spus-o, biroul meu este acolo unde situația o cere. Voi reveni, constant, cu informații despre șantierele unde Consiliul Județean Alba derulează proiecte în beneficiul cetățenilor”, a scris Marius Hațegan, pe pagina personală de facebook.
Administrație
Între 25 și 28 iunie 2025 au loc lucrări de reparații la lacul din Parcul Tineretului. Intervențiile vor avea loc doar noaptea
Între 25 și 28 iunie 2025, la Sebeș se vor efectua lucrări de reparații la lacul din Parcul Tineretului, iar intervențiile se vor desfășura doar noaptea.
Primăria Municipiului Sebeș, prin Serviciul Public de Administrare a Patrimoniului, anunță că în perioada 25-28 iunie 2025, în fiecare seară, între orele 19.00-06.00, se vor desfășura lucrări de reparații la lacul din Parcul Tineretului.
Intervențiile vor avea loc noaptea, tocmai pentru a nu perturba activitățile de zi din parc, însă este posibil ca în această perioadă să se audă zgomote provenite de la utilajele și autospecialele folosite.
Ne cerem scuze pentru disconfortul temporar și vă mulțumim sincer pentru înțelegere. Aceste lucrări sunt necesare pentru a îmbunătăți spațiul verde și zona de agrement din apropierea locuințelor dumneavoastră.
Vă mulțumim că sunteți alături de noi în grija pentru Sebeș.