Rămâi conectat

Administrație

Zece posturi de asistenți medicali debutanți disponibile la Serviciul Public de Asistență Socială din Sebeș. Vezi detalii

sebesinfo.ro

Publicat

în

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  • a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • d) are capacitate deplină de exercițiu;
  • e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii postliceale sanitare, cu specializarea asistent medical generalist;
  • certificat şi aviz de liberă practică, aferente anului 2015, eliberate de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 02 aprilie 2015, ora 12:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 20 aprilie 2015, ora 10:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciului Public de Asistență Socială Sebeș, Județul Alba, din str. Aleea Lac, nr. 12, telefon 0258/731.007 și 0258/730.611.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Publicitate
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație

Marius Hațegan, vicepreședinte CJ Alba: „Lucrările pe Drumul Pianului înaintează în forță!”

sebesinfo.ro

Publicat

în

Vicepreședintele CJ Alba, Marius Hațegan, a transmis că pe mai bine de jumătate din DJ 704A (Drumul Pianului) s-a turnat deja stratul de uzură și că lucrările de modernizare a acestuia vor fi finalizate la termen

„La momentul de față, pe mai bine de jumătate din această șosea, am turnat stratul de uzură. Am revenit, azi, la fața locului, alături de primarul Sebeșului, Dorin Nistor, de colegul meu Florin Lazea, din cadrul Servicului Administrarea Drumurilor Județene și de Vistian Corlea, director general al DPL Alba, societatea care execută această lucrare.

Sunt foarte mulțumit de ritmul de muncă și dau asigurări că vom încheia la termenul stabilit. Reamintesc faptul că lucrările la DJ 704A au început în luna septembrie 2024 și că valoarea investiției se ridică la 10.623.863,78 lei cu TVA. De reținut faptul că e vorba despre un drum care va contribui în mod decisiv la dezvoltarea economică a zonei.

Așa cum am mai spus-o, biroul meu este acolo unde situația o cere. Voi reveni, constant, cu informații despre șantierele unde Consiliul Județean Alba derulează proiecte în beneficiul cetățenilor”, a scris Marius Hațegan, pe pagina personală de facebook.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administrație

Între 25 și 28 iunie 2025 au loc lucrări de reparații la lacul din Parcul Tineretului. Intervențiile vor avea loc doar noaptea

sebesinfo.ro

Publicat

în

Între 25 și 28 iunie 2025, la Sebeș se vor efectua lucrări de reparații la lacul din Parcul Tineretului, iar intervențiile se vor desfășura doar noaptea.

Primăria Municipiului Sebeș, prin Serviciul Public de Administrare a Patrimoniului, anunță că în perioada 25-28 iunie 2025, în fiecare seară, între orele 19.00-06.00, se vor desfășura lucrări de reparații la lacul din Parcul Tineretului.

Intervențiile vor avea loc noaptea, tocmai pentru a nu perturba activitățile de zi din parc, însă este posibil ca în această perioadă să se audă zgomote provenite de la utilajele și autospecialele folosite.

Ne cerem scuze pentru disconfortul temporar și vă mulțumim sincer pentru înțelegere. Aceste lucrări sunt necesare pentru a îmbunătăți spațiul verde și zona de agrement din apropierea locuințelor dumneavoastră.

Vă mulțumim că sunteți alături de noi în grija pentru Sebeș.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administrație

Terenul de sport al Școlii Gimnaziale „Mihail Kogălniceanu” Sebeș va fi acoperit, dotat cu instalație de nocturnă și vestiare

sebesinfo.ro

Publicat

în

Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș a lansat, vineri, 20 iunie 2025, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) procedura de contractare prin licitație publică a serviciilor de proiectare și execuție a lucrărilor aferente obiectivului de investiții „Acoperire teren de sport (cu nocturnă), realizare vestiare si împrejmuire, Școala Gimnazială Mihail Kogălniceanu – Municipiul Sebeș”.

Valoarea totală estimată a contractului propus este de 2,8 milioane de lei, fără TVA.

În prezent terenul de sport folosit de elevii Școlii Gimnaziale „Mihail Kogălniceanu” Sebeș are covorul de PVC deteriorat, șapa de sub el este degradată, iar împrejmuirea prezintă fisuri la nivelul soclului. De asemenea, elementele metalice au zone cu rugină.

Terenul de sport urmează să fie acoperit cu o structură metalică și învelitoare din pânză din PVC cu inserție textilă, impermeabilă și de culoare albă. Împrejmuirea terenului se va realiza perimetral cu o plasă de protecție din polietilenă. Terenul de sport va fi prevăzut cu iluminat și supraveghere video.

Va fi realizată și o clădire cu funcțiunea de vestiare care va deservi terenul de sport. Noua clădire va fi prevăzută cu dulapuri și grupuri sanitare.

Este în derulare și un alt proiect, finanțat prin PNRR, care vizează reabilitarea și modernizarea în vederea creșterii efiecienței energetice a Școlii Gimnaziale „Mihail Kogălniceanu” Sebeș.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Actualitate

Administrație

Știri din zonă

Stiri din Alba

Politică

Știrea ta

Societate

Sport

Economie

Din Județ

sebesinfo, stiri sebes, informatii sebes