Rămâi conectat

Actualitate

Spitalul Municipal Sebeș organizează concurs pentru ocuparea funcției de manager. Vezi detalii

sebesinfo.ro

Publicat

în

Consiliul de administrație al Spitalului Municipal Sebeș anunță organizarea unui concurs pentru ocuparea funcției de manager.

Concursul se desfășoară în două etape:

1. Etapa de verificare a îndeplinirii de către candidați a condițiilor stabilite în anunțul de concurs, etapă eliminatorie.
2. Etapa de susținere publică și de evaluare a proiectului de management.

Condiții de Participare

Pentru a participa la concurs, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

– Cunoașterea limbii române, atât scris, cât și vorbit.
– Absolvența unei instituții de învățământ superior în domeniul medical, economico-financiar sau juridic.
– Absolvirea unor cursuri de perfecționare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătății sau absolvirea unui masterat sau doctorat în domeniul managementului sanitar, economic sau administrativ.
– Minimum 10 ani de vechime în posturi prevăzute cu studii universitare de lungă durată.
– Absența condamnărilor pentru săvârșirea unei infracțiuni comise cu intenție, cu excepția situațiilor de reabilitare.
– Aptitudini medicale fizice și neuropsihice.
– Nedepășirea vârstei standard de pensionare conform legii.

Documentele de Înscriere

Candidații trebuie să depună un dosar de înscriere care include următoarele documente:

– Cererea de înscriere la concurs.
– Copie certificată pentru conformitate a actului de identitate.
– Copie certificată pentru conformitate a diplomei de licență sau echivalente.
– Copie certificată pentru conformitate a documentelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecționare în management sau management sanitar sau a diplomei de masterat sau doctorat.
– Curriculum vitae.
– Adeverința care atestă vechimea în posturi cu studii universitare de lungă durată sau copie certificată pentru conformitate a carnetului de muncă.
– Cazierul judiciar sau declarația candidatului pentru obținerea extrasului de pe cazierul judiciar.
– Adeverința medicală care atestă aptitudinea fizică și neuropsihică.
– Declarație pe propria răspundere privind necolaborarea cu Securitatea înainte de anul 1989.
– Copie certificată pentru conformitate a actelor (certificat de căsătorie etc.) prin care candidatul și-a schimbat numele, după caz.
– Proiectul de management realizat de candidat.
– Declarație pe propria răspundere a candidatului că proiectul de management este conceput și realizat integral de către candidat.
– Declarație pe propria răspundere că în ultimii 3 ani nu a fost constatată de către instituția competentă existența conflictului de interese ori starea de incompatibilitate cu privire la candidat.
– Declarație pe propria răspundere privind conformitatea cu originalul a copiilor de pe documentele depuse la dosarul de înscriere.

Temele Proiectului de Management

Proiectul de management trebuie să acopere următoarele teme:

1. Planificarea și organizarea serviciilor de sănătate la nivelul spitalului.
2. Siguranța și satisfacția pacientului.
3. Managementul calității serviciilor medicale.
4. Managementul resurselor umane.
5. Performanța clinică și financiară a activităților spitalului.

Proiectul se realizează individual de către candidat și trebuie să aibă între 15 și 20 de pagini, tehnoredactate pe calculator, cu caractere Times New Roman, mărimea 12 și spațiere la un rând.

Bibliografie

Pentru pregătirea proiectului de management, candidații pot consulta următoarele surse de referință:

1. Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, cu modificările și completările ulterioare, Titlurile I, II, VII și VIII.
2. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare.
3. Ordinul MS nr. 921/2006 privind stabilirea atribuțiilor comitetului director din cadrul spitalului public.
4. Ordinul MS nr. 1224/2010 privind aprobarea normativelor de personal pentru asistența medicală spitalicească, precum și modificarea și completarea Ordinului MS nr. 1778/2006 privind aprobarea normativelor de personal.
5. Ordinul MS nr. 446/2017 privind aprobarea Procedurilor, standardelor și metodologiei de evaluare și acreditare a spitalelor.
6. Legea nr. 46/2007 privind drepturile pacienților, cu modificările și completările ulterioare.

Calendarul Concursului

– Afișarea anunțului: 6 septembrie 2023.
– Termen limită de depunere a dosarelor: 9 octombrie 2023.
– Vizitarea spitalului de către candidați: 10 octombrie 2023.
– Selecția dosarelor și afișarea rezultatelor: 11 octombrie 2023.
– Termen pentru depunerea contestațiilor: 12 octombrie 2023.
– Termen pentru soluționarea contestațiilor: 13 octombrie 2023.
– Publicarea proiectelor de management: 13 octombrie 2023 pe pagina de web a spitalului (spitalulsebes.ro).
– Manifestarea intenției de participare: 12 octombrie – 16 octombrie 2023 la adresa de e-mail: managerconcurs@gmail.com.
– Transmiterea întrebărilor referitoare la proiectul de management: 12 octombrie – 16 octombrie 2023 la adresa de e-mail: managerconcurs@gmail.com.
– Confirmarea intenției de participare: 17 octombrie 2023.
– Susținerea proiectului de management și răspunsul la întrebările comisiei: 18 octombrie 2023, ora 10:00.
– Afișarea rezultatelor: 18 octombrie 2023, ora 14:00.
– Termen pentru depunerea contestațiilor: 19 octombrie 2023, ora 14:00.
– Termen pentru soluționarea contestațiilor: 20 octombrie 2023, ora 13:00.
– Afișarea rezultatelor finale: 23 octombrie 2023, ora 12:00.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Publicitate
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actualitate

ÎPS Irineu a oficiat slujba de târnosire a bisericii cu hramul „Sfântul Apostol și Evanghelist Ioan”, din parohia Sebeș VII

sebesinfo.ro

Publicat

în

Duminica, 28 septembrie 2025, Înaltpreasfințitul Părinte Irineu, Arhiepiscop al Alba Iuliei, a poposit în mijlocul credincioșilor din Municipiul Sebeș.

Acesta, înconjurat de un numeros sobor de clerici, a oficiat slujba de târnosire a bisericii cu hramul „Sfântul Apostol și Evanghelist Ioan” din parohia Sebeș VII. În continuare, Arhipăstorul Alba Iuliei a celebrat Dumnezeiasca Liturghie a Sfântului Ioan Gură de Aur și a rostit cuvântul de învățătură. Începând cu data de 1 iunie 2007, comunitatea de aici este păstorită de către părintele Ovidiu Popa.

Adresându-se credincioșilor prezenți la Dumnezeiasca Liturghie, Părintele Arhiepiscop Irineu a spus: „Într-o lume plină de ură și de confuzie, de temeri și de suferințe, avem, câteodată, simțământul că suntem singuri și pierduți. Ne simțim singuri când legăturile căsătoriei s-au rupt și când dragostea s-a răcit. Ne simțim singuri când o boală groaznică ne strânge în ghearele ei și nu există tratament pentru ea. Ne simțim singuri când stăm în fața morții, acest musafir nepoftit. În calitate de creștini, trebuie să fim încredințați că avem în cer un bun și scump Mântuitor, pe Iisus Hristos. De sus, El ne întinde mâna Lui ca să ne sprijine, fiind totdeauna gata să intervină în orice situație dificilă. Atunci când noi ne supunem voinței Sale, asemenea Apostolului Petru la Marea Tiberiadei, Domnul transformă slăbiciunea noastră în putere și înfrângerea noastră în biruință”.

La finalul Sfintei Liturghii, în semn de aleasă recunoștință pentru activitatea pastoral-misionară și administrativ-gospodărească depusă pe parcursul anilor de slujire, părintele paroh Ovidiu Popa a primit din partea Chiriarhului nostru Diplomă de vrednicie, o icoană cu Sfinții Ierarhi Bălgrădeni și o bederniță. Totodată, Ierarhul Alba Iuliei a oferit Ordinul „Credință și Unire” doamnei Cornelia Muntean și domnului Vasile Cristea, în semn de apreciere pentru slujirea rodnică și folositoare a Bisericii lui Hristos. De asemenea, ostenitorii, truditorii și binefăcătorii care au contribuit la înfrumusețarea locașului de cult au primit din partea Întâistătătorului Eparhiei noastre Diplome de aleasă cinstire.

Parohia Sebeș VII a fost înființată la 1 martie 2007, reunind comunitatea credincioșilor din extremitatea sudică a municipiului Sebeș. Piatra de temelie a bisericii parohiale „Sfântul Apostol și Evanghelist Ioan” a fost așezată în data de 20 mai 2008. În perioada 2008-2013, au fost efectuate lucrările de construcție a edificiului eclezial. La 16 noiembrie 2014, Înaltpreasfințitul Părinte Irineu a oficiat slujba de binecuvântare a noii biserici. Ulterior, între anii 2021 și 2023, locașul de închinare a fost împodobit cu veșmântul picturii, lucrarea fiind executată în tehnica fresco de către pictorul Adrian Sicoe. Biserica a fost înzestrată cu toate cele necesare cultului divin, fiind pregătită pentru târnosire.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Actualitate

Incendiu produs la motorul unui autoturism, pe breteaua de intrare din A10 spre A1, sens Sebeș-Sibiu

sebesinfo.ro

Publicat

în

Pompierii militari din Sebeș au fost solicitați să intervină, duminică dimineața, pentru stingerea unui incendiu produs la motorul unui autoturism, pe breteaua de intrare din A10 spre A1, sens Sebeș-Sibiu. 

„Detașamentul de pompieri Sebeș intervine pentru stingerea unui incendiu în Mun. Sebeș, beteaua de intrare A10 spre A1, sens Sebeș-Sibiu. Din informațiile primite de la apelant incendiul se manifestă la un autoturism. Forțe alocate: 2 autospeciale de stingere cu apă și spumă și 1 echipaj de prim ajutor”, a transmis ISU Alba.

UPDATE: „Incendiul se manifestă la compartimentul motor al autoturismului. Se intervine pentru stingerea în totalitate a incendiului. Fară victime”, a mai transmis ISU Alba.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Actualitate

Tânăr de 21 de ani din Săsciori reținut de polițiștii din Sebeș, după ce a fost depistat conducând fără a avea permis pe strada Mihail Kogălniceanu

sebesinfo.ro

Publicat

în

Vineri, 26 septembrie 2025, polițiștii Biroului Rutier Sebeș au luat măsura reținerii, pentru 24 de ore, față de un tânăr de 21 de ani, din localitatea Săsciori, cercetat pentru conducere fără permis.

În dimineața zilei de 26 septembrie 2025, polițiștii au oprit, pentru control, pe strada Mihail Kogălniceanu din Municipiu, un autoturism condus de tânărul de 21 ani.

Din verificări a reieșit că acesta nu deține permis de conducere pentru nicio categorie de vehicule.

Tânărul a mai fost oprit de polițiști, în luna august 2025, în timp ce conducea un autoturism, fără a deține permis de conducere pentru nicio categorie de vehicule.

Cercetările sunt continuate.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Actualitate

Administrație

Știri din zonă

Stiri din Alba

Politică

Știrea ta

Societate

Sport

Economie

Din Județ

sebesinfo, stiri sebes, informatii sebes