Rămâi conectat

Administrație

Restricțiile impuse în SEBEȘ, din cauza SCENARIULUI ROȘU, prelungite cu încă 14 zile

sebesinfo.ro

Publicat

în

CJSU Alba a aprobat astăzi, 30 ianuarie 2022, prelungirea măsurilor impuse de scenariul rosu în SEBEȘ, după creșterea incidenței.

Având în vedere rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de COVID–19 la nivelul tuturor unităților administrativ–teritoriale din județul Alba, la data de 30.01.2022, transmisă Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba de către Direcția de Sănătate Publică Alba prin adresa nr. 1252;

În conformitate cu:

  • Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID–19, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 136/2020 privind instituirea unor măsuri în domeniul sănătății publice în situații de risc epidemiologic și biologic;
  • O.U.G. nr. 21/2004 privind Sistemul Național de Management al Situațiilor de Urgență, aprobată prin Legea nr. 15/2005, cu modificările și completările ulterioare;
  • H.G. nr. 557/2016 privind managementul tipurilor de risc, cu modificările și completările ulterioare;
  • H.G. nr. 34/06.01.2022 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 08 ianuarie 2022, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19;

Ținând cont de:

  • prevederile art. 10 din Regulamentul-cadru privind structura organizatorică, atribuțiile, funcționarea și dotarea comitetelor și centrelor operative pentru situații de urgență, aprobat prin H.G. nr. 1491/2004;
  • prevederile art. 23 alin. (1) din Regulamentul de Organizare și Funcționare a C.J.S.U. Alba, aprobat prin Ordinul Prefectului județului Alba nr. 336/25.07.2017, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul dispozițiilor art.13 alin.2 anexa 3 la H.G. nr. 34/06.01.2022 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 08 ianuarie 2022,

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba, convocat în ședință extraordinară în data de 30.01.2022,

HOTĂRĂȘTE:

Art. 1.(1) Se constată încadrarea în limitele incidenței cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2, la data de 30.01.2022, pentru fiecare unitate administrativ-teritorială de pe raza județului Alba, conform Anexei care este parte integrantă din prezenta hotărâre;
(2) Măsurile stabilite pentru diminuarea riscului de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2 la nivelul tuturor unităților administrativ-teritoriale de pe raza județului Alba, sunt cele prevăzute în Hotărârea Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba nr.1 din 07.01.2022, în funcție de rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2, conform anexei la prezenta hotărâre;

(3) Măsurile prevăzute în anexa la prezenta hotărâre pentru municipiile: Aiud și Sebeș, comunele: Berghin, Cergău, Mirăslău, Noșlac, Roșia Montană și Sâncel intră în vigoare începând cu data de 31.01.2022 ora 00:00, și se aplică pentru o perioadă de 14 zile.

Art. 2.Hotărârile adoptate de C.J.S.U. Alba până la data adoptării prezentei hotărâri își mențin aplicabilitatea în măsura în care prevederile acestora nu contravin măsurilor stabilite în prezenta hotărâre.

Prezenta hotărâre se transmite membrilor Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba, la toate U.A.T. -urile de pe raza județului Alba, în vederea aducerii la cunoștința populației, operatorilor economici și instituțiilor publice, prin toate mijloacele de comunicare avute la dispoziție. De asemenea, prezenta hotărâre se transmite la Inspectoratul General pentru Situații de Urgență și la Departamentul pentru Situații de Urgență de către Inspectoratul pentru Situații de Urgență „UNIREA” al județului Alba. Totodată, hotărârea se va afișa pe site-ul Instituției Prefectului – Județul Alba.

• RESTRICȚII care se aplică supimentar, când incidența depășeste 3.00 cazuri la mia de locuitori:

1. În spațiile închise sau deschise, competițiile sportive se pot desfășura pe teritoriul României cu participarea spectatorilor până la 30% din capacitatea maximă a spațiului în intervalul orar 05.00-22.00, cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 metri între persoane și purtarea măștii de protecție în județele/localitățile în care rata de incidență cumulată la 14 zile este mai mare de 1/1.000 de locuitori. Repartizarea spectatorilor se face pe întreaga suprafață a spațiului. Participarea este permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de Ia finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, în condițiile stabilite prin ordinul comun ai ministrului sportului și al ministrului sănătății, emis în temeiul art. 43 și al art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările și completările ulterioare;

2. Organizarea și desfășurarea activității în cadrul cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte în spații închise sau deschise sunt permise cu participarea publicului până la 30% din capacitatea maximă a spațiului în intervalul orar 5,00-22,00 și cu purtarea măștii de protecție în județele/localitățile în care rata de incidență cumulată la 14 zile este mai mare de 1/1.000 de locuitori. Participarea este permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15- a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, în condițiile stabilite prin ordinul comun ai ministrului culturii și al ministrului sănătății, emis în temeiul art. 44 și al art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările și completările ulterioare;

3. Organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private sau a altor evenimente culturale sunt permise cu participarea publicului până la 30% din capacitatea maximă a spațiului, dar nu mai mult de 500 de persoane, în intervalul orar 5,00-22,00, cu asigurarea unei distanțe de 2 metri între persoane și a unei suprafețe de minimum 4 mp pentru fiecare persoană, precum și cu purtarea măștii de protecție, în județele/Iocalitățile în care rata de incidență cumulată la 14 zile este mai mare de 1/1.000 de locuitori. Participarea este permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT- PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, în condițiile stabilite prin ordinul comun al ministrului culturii și al ministrului sănătății, emis în temeiul art. 44 și al art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările și completările ulterioare;

4. Se permite organizarea de cursuri de instruire, inclusiv cele de formare profesională care necesită activități practice, workshopuri, conferințe, precum și cele organizate pentru implementarea proiectelor finanțate din fonduri europene, cu participarea persoanelor până la 30% din capacitatea maximă a spațiului, în interior sau în exterior, dar nu mai mult de 100 de persoane, în intervalul orar 5,00-22,00, cu asigurarea unei distanțe de 2 metri între persoane și a unei suprafețe de minimum 4 mp pentru fiecare persoană, cu purtarea măștii de protecție și cu respectarea normelor de protecție sanitară, în județele/Iocalitățile în care rata de incidență cumulată la 14 zile este mai mare de 1/1.000 de locuitori. Participarea este permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2;

5. Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activitatea în spații închise în domeniul sălilor de sport și/sau fitness este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului, cu asigurarea unei distanțe de 2 metri între persoane și a unei suprafețe de minimum 4 mp pentru fiecare persoană în județele/Iocalitățile în care rata de incidență cumulată la 14 zile este mai mare de 1/1.000 de locuitori. Participarea este permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2;

6. Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de administrare a piscinelor interioare este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului în județele/Iocalitățile în care rata de incidență cumulată la 14 zile este mai mare de 1/1.000 de locuitori. Participarea este permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT- PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2;

7. Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este permisă până la 30% din capacitatea maximă a spațiului în intervalul orar 5,00- 22,00 în județele/localitățile în care rata de incidență cumulată la 14 zile este mai mare de 1/1.000 de locuitori. Participarea este permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15~a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2;

8. Activitatea operatorilor economici care administrează săli de jocuri este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului în intervalul orar 5,00-22,00 în județele/localitățile în care rata de incidență cumulată la 14 zile este mai mare de 1/1.000 de locuitori. Participarea este permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2;

9. În condițiile art. 5 alin. (3) lit. f) din Legea nr. 55/2020, cu modificările și completările ulterioare, activitatea târgurilor, a bâlciurilor și a talciocurilor, definite potrivit art. 7 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 348/2004, cu modificările și completările ulterioare, este permisă până la 30% din capacitatea maximă a spațiului în județele/localitățile în care rata de incidență cumulată la 14 zile este mai mare de 1/1.000 de locuitori, în condițiile stabilite prin ordin comun al ministrului dezvoltării, lucrărilor publice și administrației, al ministrului agriculturii și dezvoltării rurale, al ministrului sănătății și al ministrului muncii și solidarității sociale. Participarea este permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2;

10. Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor, în interiorul clădirilor, precum și la terase este permisă până la 30% din capacitatea maximă a spațiului în intervalul orar 5,00-22,00 în județele/localitățile în care rata de incidență cumulată Ia 14 zile este mai mare de 3/1.000 de locuitori. Participarea este permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 ziie de ia finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2;

11. Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare, precum și la terasele acestora este permisă până la 30% din capacitatea maximă a spațiului în intervalul orar 5,00-22,00 în județele/iocalitățile în care rata de incidență cumulată la 14 zile este mai mare de 3/1.000 de locuitori. Participarea este permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2;

12. Măsurile prevăzute la pct 1-2, litera D din prezenta hotărâre se aplică și operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice în spațiile publice închise care au un acoperiș, plafon sau tavan și care sunt delimitate de cel puțin doi pereți, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent;

13. În situația în care activitatea operatorilor economici prevăzuți la pct 1-2, litera D din prezenta hotărâre este restricționată sau închisă, se permit prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;

14. Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu excepția celor prevăzute la pct. 1, litera D din prezenta hotărâre, cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordinul comun al ministrului sănătății, al ministrului economiei, al ministrului antreprenoriatului și turismului și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor, emis în temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările și completările ulterioare. Consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice este permis în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT- PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2;


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Administrație

Spitalul Municipal Sebeș achiziționează echipamente medicale, în valoare de peste 11 milioane de lei, pentru dotarea ambulatoriului integrat

sebesinfo.ro

Publicat

în

Spitalul Municipal Sebeș a lansat luni, 3 noiembrie 2025, în SEAP, achiziția de echipamente împărțite pe 7 loturi în cadrul proiectului “Dotarea ambulatoriul integrat al Spitalului Municipal Sebeș”. Valoarea estimată fără TVA este de 11.663.446,53 lei.

Prin implementarea proiectului se urmărește asigurarea accesului egal la asistență medicală și asigurarea rezilienței sistemelor de sănătate, inclusiv în ceea ce privește asistența medicală primară, precum și promovarea tranziției de la îngrijirea instituționalizată către îngrijirea în familie sau în comunitate.

Primăria Sebeș a anunțat în luna aprilie 2025 obținerea unei noi finanțări nerambursabile, în valoare de 14.583.059,67 lei, pentru proiectul „Dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Municipal Sebeș”, în cadrul apelului de proiecte „Investiții în infrastructura publică a ambulatoriilor unităților sanitare/structurilor sanitare publice – dotare” – Programul Sănătate 2021-2027.

Obiectivul proiectului este îmbunătățirea calității serviciilor publice de sănătate, prin dotarea cabinetelor ambulatoriului integrat al spitalului cu aparatură de specialitate performantă și de digitalizare, în vederea creșterii calității serviciilor publice de sănătate în regim ambulatoriu.

Prin proiect se vor dota cu echipamente noi și moderne cabinetele în care se desfășoară activitatea ambulatorie: cabinetul de medicină internă, cabinetul de cardiologie, cabinetul de chirurgie – ortopedie și traumatologie, cabinetul de dermatovenerologie, cabinetul de endocrinologie, cabinetul de alergologie, cabinetul de obstetrică – ginecologie, cabinetul de oftalmologie și ORL, cabinetul de psihiatrie și neurologie, cabinetul de diabet și boli de nutriție, cabinetul de pneumologie, cabinetul de gastroenterologie, cabinetul de reumatologie, cabinetul ambulatoriu pediatrie și cabinetul ambulatoriu recuperare.

Totodată, se va realiza dotarea laboratoarelor care deservesc ambulatoriului integrat al spitalului cu aparatură de specialitate performantă.

Prin proiect se va dota laboratorul care deservește ambulatoriul integrat al spitalului – laboratorul de radiologie și imagistică medicală.

1. ECHIPAMENTE IMAGISTICA RX+CT

– Aparate de radiologie
– Aparate de tomografie

Valoarea estimată fără TVA este de 5.075.000 lei;

2. ECHIPAMENTE DE DIAGNOSTIC IMAGISTIC – MAMOGRAF SI ECOGRAFE

– Aparate de mamografie
– Echipament de imagistica ecografica, cu ultrasunete si Doppler

Valoarea estimata fără TVA este 3.839.000,35 lei;

3. ECHIPAMENTE RECUPERARE MEDICALA

– Aparate de electroterapie
– Diverse aparate si produse medicale

Valoarea estimata fără TVA este 252.057,58 lei;

4. ECHIPAMENTE MEDICALE CABINETE AMBULATOR

– Echipamente medicale
– Diverse aparate si produse medicale

Valoarea estimata fără TVA este 1.810.843 lei;

5. ECHIPAMENTE STERILIZARE SI DEZINFECTIE

– Aparate de sterilizare, de dezinfectare si de igienizare

Valoarea estimata fără TVA este 438.032,8 lei;

6. MOBILIER MEDICAL

Valoarea estimata fără TVA este 139.478 lei;

7. MOBILIER NON-MEDICAL

Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat.

Valoarea estimata fără TVA este 109.034,8 lei;


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administrație

Joi, 30 octombrie 2025: Ședință publică ordinară a Consiliului Local al Municipiului Sebeș. Vezi proiectul ordinii de zi

sebesinfo.ro

Publicat

în

Consiliul Local al Municipiului Sebeș este convocat în ședință publică ordinară pentru ziua de joi, 30 octombrie 2025, începând cu ora 14.00. Ședința se va desfășura cu participarea fizică a consilierilor locali, în sala de ședințe situată în Piața Primăriei, nr. 1 și are următorul Proiect al ordinii de zi:

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea ridicării dreptului de folosință gratuită atribuit în baza Legii nr. 15/2003 doamnei Istrate Emanuela Mioara, asupra terenului în suprafață de 300 mp. înscris în C.F. nr. 77225 Sebeș, situat administrativ în Municipiul Sebeș, loc. Lancrăm, str. Râului, nr. 38, ca urmare a înstrăinării construcției și concesionarea acestuia noilor dobânditori ai construcției.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Documentației de dezmembrare a imobilului situat administrativ în Municipiul Sebeș, localitate Lancrăm, str. Veche, nr. 119-121, jud. Alba – domeniul public.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș Dorin Nistor.

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea devizului general actualizat al obiectivului de investiții „Dezvoltarea mobilității urbane durabile în Municipiul Sebeș”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

4. Proiect de hotărâre privind acordul de principiu referitor la vânzarea construcției (nivel fundație), proprietatea doamnei PETRU Eugenia – Felicia, edificată pe terenul în suprafață de 300 mp. situat administrativ în mun. Sebeș, loc. Lancrăm, str. Salciei, nr. 3, înscris în C.F. nr.76144 Sebeș, cad. 76144 deținut de aceasta în folosință gratuită în baza Legii nr. 15/2003, cu modificările și completările ulterioare.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii duratei a 3 contracte de concesiune având ca obiect spații cu destinația cabinete medicale sau cabinet stomatologic, situate în clădirea Dispensarului Medical Petrești – Sebeș.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

6. Proiect de hotărâre privind aprobarea devizului general totalizator actualizat pentru obiectivul de investiții „Reamenajare parcuri de joacă în Aleea Parc și Petrești”- SMIS 153875.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

7. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat al obiectivului de investiţii ,,Înfiinţare Centru de colectare prin aport voluntar în Municipiul Sebeș, județul Alba”.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

8. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat, pentru realizarea obiectivului de investiții „Modernizarea sistemului de iluminat public în Municipiul Sebeș”.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea devizului general actualizat pentru obiectivul de investiții „Construire locuințe sociale”.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

10. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat al obiectivului de investiţii ,,Reabilitare şi extindere clădire Primăria Municipiului Sebeş”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

11. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului înscris în CF nr. 89171 Sebeș, cu nr. cad. 89171, în suprafață de 4.999 mp, în patru imobile
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

12. Proiect de hotărâre privind alocarea suplimentară a sumei de 900 de lei pentru premierea unui cuplu care împlinește 50 de ani de căsătorie în anul 2025.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

13. Proiect de hotărâre privind aprobarea încetării Contractului de închiriere – CABINET MEDICAL nr. 154/51367/23.08.2023, ca urmare a decesului titularului
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

14. Proiect de hotărâre privind aprobarea devizului general actualizat pentru obiectivul de investiții ,,Amenajare imobil, str. Mihai Viteazu, nr. 39, pentru centru Comunitar Multifuncțional Sebeș”.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

15. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat pentru realizarea obiectivului de investiții ,,Dotarea cu vehicule nepoluante pentru transportul public în municipiul Sebeș” – Stații de reîncărcare autobuze electrice – proiect nr. 3435/1.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

16. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării art. 2 al HCL 83/2025 privind aprobarea proiectului cu titlul ,,Reabilitare și revitalizare Parc Arini – Investiții în infrastructura verde” cod proiect 320104, depus spre finanțare în cadrul Programului Regional Centru 2021-2027 și a cheltuielilor legate de proiect.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

17. Proiect de hotărâre privind retragerea din administrarea Serviciului Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, precum și darea în administrare a unor terenuri.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

18. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat al obiectivului de investiții „Extindere rețea apă și canalizare – Municipiul Sebeș, străzile: Salcâmului, Platanului, Ulmului și Vișinului”.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

19. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat al obiectivului de investiții „Extindere rețea apă și canalizare – Municipiul Sebeș, Petrești, străzile: Fagului și Cireșului”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

20. Proiect de hotărâre privind aprobarea organigramei și a statului de funcții ale Societății TRANSPORT PUBLIC SEBEȘ S.R.L.

21. Proiect de hotărâre privind aprobarea devizului general actualizat pentru obiectivul de investiții „Canalizare menajeră și Stație de Epurare, sat Răhău, Municipiul Sebeș”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

22. Proiect de hotărâre privind însușirea raportului de evaluare și aprobarea vânzării a două terenuri (înscrise în CF nr. 74614 și CF nr. 77681), atribuite în temeiul Legii nr. 15/2003, aferente construcțiilor edificate pe aceste terenuri și aflate în proprietatea acestora.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

23. Proiect de hotărâre privind aprobarea Componentei integrale a Planului de selecție pentru Consiliul de Administrație al Ocolului Silvic Sebeș RA.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

24. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării anexei nr. 1 – contract cadru de servicii sociale, la Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al serviciului social Căminul pentru Persoane Vârstnice Sebeș – compartiment în cadrul Direcției de Asistență Socială Sebeș, aprobat prin HCL nr. 408/2024
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

25. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării anexei nr. 1 – contract cadru de servicii sociale, la Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al serviciului social Centrul de Îngrijire la Domiciliu pentru Persoane Vârstnice Sebeș – compartiment în cadrul Direcției de Asistență Socială Sebeș, aprobat prin HCL nr. 401/2024
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

26. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării anexei nr. 1 – contract cadru de servicii sociale, la Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al serviciului social Centrul de Zi pentru Persoane Adulte cu Dizabilități Sebeș – compartiment în cadrul Direcției de Asistență Socială Sebeș, aprobat prin HCL nr. 397/2024
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

27. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării anexei nr. 1 – contract cadru de servicii sociale, la Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al serviciului social Centrul de Zi pentru Copii cu Dizabilități Sebeș – compartiment în cadrul Direcției de Asistență Socială Sebeș, aprobat prin HCL nr. 399/2024
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

28. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării anexei nr. 1 – contract cadru de servicii sociale, la Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al serviciului social Centrul de Zi pentru Persoane Vârstnice Sebeș – compartiment în cadrul Direcției de Asistență Socială Sebeș, aprobat prin HCL nr. 396/2024.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

29. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului general actualizat al obiectivului de investiții „Reamenajare intersecție „Turn”, Municipiul Sebeș”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

30. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului general actualizat al obiectivului de investiții „Înființare sens giratoriu strada Augustin Bena intersecție cu strada Mihail Kogălniceanu, Municipiul Sebeș”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

31. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului general actualizat al obiectivului de investiții: „Acoperire teren de sport (cu nocturnă), realizare vestiare și împrejmuire, Școala Gimnazială Mihail Kogălniceanu- Municipiul Sebeș”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

32. Proiect de hotărâre privind aprobarea Temei de proiectare nr. 21.537/22.10.2025 pentru proiectarea obiectivului de investiții ,,Modernizare Centrul de Zi pentru Persoane Vârstnice Sebeș” – faza D.A.L.I.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

33. Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli rectificat și a anexelor pe anul 2025 la Ocolul Silvic Sebeș R.A.

34. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării locuinței A.N.L. situată administrativ în Municipiul Sebeș, str. V. Frumoasei, bl.12, sc. B, ap.11, jud. Alba.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.

35. Informarea nr. 68542/29.09.2025 a dlui Jiboteanu Felicianu.

36. Informarea nr. 71162/08.10.2025 a Societății Comerciale Livio Dario.

37. Informarea nr. 80169/20.10.2025 a dnei Tuturaș Felicia.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administrație

Strada Alunului din Sebeș, transformată complet: Bloc de locuințe sociale, covor asfaltic nou, parc și spații verzi, printre schimbări

sebesinfo.ro

Publicat

în

Strada Alunului din Sebeș a fost transformată complet după ce au fost finalizate lucrările de modernizare a rețelei de apă și canalizare, dar și amenajarea infrastructurii rutiere.

Mai mult decât atât, un bloc de locuințe sociale pentru familiile aflate în dificultate, asflat nou și un parc de relaxare, alături de mai multe spații verzi, au transformat strada care „altădată era plină de gunoaie”.

Primarul din Sebeș, Dorin Nistor, a publicat un videoclip, pe o rețea de socializare, în care arată schimbările care au transformat strada Alunului.

„De curând au fost finalizate lucrările de modernizare a rețelei de apă și canalizare, dar și amenajarea infrastructurii rutiere. O stradă care altădată era neamenajată și plină de gunoaie s-a transformat complet.

Astăzi avem asfalt nou, spații verzi îngrijite, un mic parc pentru relaxare și un bloc de locuințe sociale pentru familiile aflate în dificultate.

Sebeșul se schimbă în bine, iar zonele neglijate devin locuri curate, sigure și pline de viață.

Continuăm să investim în cartierele și străzile orașului, pentru un Sebeș tot mai modern, mai verde și mai aproape de oameni”, a scris Dorin Nistor, pe pagina personașă de facebook.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Actualitate

Administrație

Știri din zonă

Stiri din Alba

Politică

Știrea ta

Societate

Sport

Economie

Din Județ

Cele mai citite știri

sebesinfo, stiri sebes, informatii sebes