Administrație
Noi prevederi ale CLSU al Sebeș privind stabilirea unor măsuri de limitare şi prevenire a răspândirii virusului SARS-COV2 pe raza Municipiului
Luând în dezbatere incidența cazurilor de îmbolnăvire cu noul Coronavirus la nivelul Municipiului Sebeş în perioada 3.12.2020 – 16.12.2020;
În temeiul:
- Legii nr. 136/2020 privind instituirea unor măsuri în domeniul sănătății publice în situații de risc epidemiologic şi biologic;
- Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID 19;
- Hotărârii de Guvern nr. 1065/11.12.2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 14 Decembrie 2020;
- Hotărârii nr.94 a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba din 17.12.2020, privind stabilirea unor măsuri de limitare și prevenire a răspândirii virusului SARS-COV-2 pe raza Unității Administrativ – Teritoriale Sebeș;
Având în vedere prevederile OUG 21/2004 privind Sistemul de Management al Situațiilor de Urgență, cu modificările şi completările ulterioare;
Ținând cont de prevederile art.10 din Regulamentul cadru privind structura organizatorică, atribuțiile, funcționarea şi dotarea comitetelor şi centrelor operative pentru situații de urgență, aprobat prin HG 1491/2004;
În conformitate cu prevederile art. 13 din Regulamentul de Organizare şi Funcționare al CLSU Sebeş, anexă la Dispoziția Nr. 180/16.02.2017, Comitetului Local pentru Situații de Urgență al Municipiului Sebeș, convocat în ședință extraordinară în data de 15.12.2020,
HOTĂRĂŞTE:
Art. 1. (1) Luând act de prevederile Hotărârii nr. 94 a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba din 17.12.2020, privind stabilirea unor măsuri de limitare și prevenire a răspândirii virusului SARS-COV-2 pe raza Unității Administrativ – Teritoriale Sebeș, unde rata de incidență cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–COV-2 este între 1,5 şi 3 cazuri la 1.000 de locuitori, Comitetul Local pentru Situații de Urgență hotărăște punerea în aplicare, începând cu 18.12.2020 ora 0.00 a următoarelor măsuri pentru diminuarea impactului riscului epidemiologic, astfel:
- Activitatea Centrului Cultural ”Lucian Blaga” a muzeului , a bibliotecilor, librăriilor, școlilor populare, de artă şi de meserii, precum și evenimentele culturale în aer liber se desfășoară numai în condițiile stabilite prin ordinul comun al ministrului culturii și al ministrului sănătății;
- Organizarea și desfășurarea activității cinematografelor, instituțiilor de spectacole şi/sau concerte în spații închise este permisă, cu participarea publicului până la 30% din capacitatea maximă a spațiului;
- Se interzice organizarea şi desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor festivalurilor publice sau private, sau altor evenimente culturale.
- Se interzice organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive etc.) atât în spații deschise cât și închise (saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente etc);
- Se interzice organizarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri in spații închise sau deschise, publice şi/sau private;
- Se interzice circulația în interiorul localităților pentru persoanele aflate în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii, precum și formarea unor asemenea grupuri;
- g) Se interzice circulația persoanelor în afara locuinței /gospodăriei în intervalul orar 23.00 – 5.00 cu următoarele excepții:
– deplasarea în interes profesional, inclusiv deplasarea între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale şi înapoi;
– deplasarea pentru asistență medicală care nu poate fi amânată și nici realizată de la distanță precum și pentru achiziționarea de medicamente;
– deplasarea în afara localității a persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicției, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul sau alte mijloace de transport de persoane și care pot fi dovedite prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
– deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoțirea copilului, asistența persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități, ori deces al unui membru de familie.
- h) Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor în interiorul clădirilor, este permisă în intervalul orar 06.00-23.00, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului;
- i) Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă este permisă în intervalul orar 06.00-23.00, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului;
- j) Pe perioada în care activitatea operatorilor economici menționați anterior este restricționată sau închisă este permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;
- k) Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 m între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor;
- l) Nu este permisă activitatea în baruri, cluburi și discoteci;
- m) Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului;
(2) Măsurile dispuse la aliniatul (1) se aplică operatorilor economici/instituțiilor menționate, acolo unde acestea există.
(3) Măsurile dispuse la aliniatul (1) se aplică pentru o perioada de 14 zile, urmând a fi reevaluate la finalul acesteia.
Art. 2. Pentru verificarea motivului deplasării în intervalul orar 23.00—05.00, persoanele sunt obligate să prezinte, la cererea autorităților abilitate, legitimație de serviciu, adeverință eliberată de angajator sau o declarație pe proprie răspundere.
Art.3. Programul de lucru cu publicul a operatorilor economici din domeniul comercializării de bunuri alimentare și nealimentare este permis doar în intervalul orar 05.00 – 21.00, cu excepția farmaciilor, operatorilor economici cu activitate de livrare la domiciliu, a stațiilor de distribuție carburant precum şi operatorii economici din domeniul transportului rutier de persoane care utilizează autovehicule cu capacitate mai mare de 9 locuri pe scaune, inclusiv locul conducătorului auto, şi cei din domeniul transportului rutier de mărfuri care utilizează autovehicule cu masa maximă autorizată de peste 2,4 tone, care pot avea regim normal de lucru, cu respectarea normelor de protecție sanitară.
Art.4. Oficierea căsătoriilor se va face exclusiv la sediul Centrului Cultural ”Lucian Blaga”, în următoarele condiții:
- a) număr maxim participanți în interiorul Centrului Cultural – 12 persoane, exclusiv ofițerii de stare civilă;
- b) toți participanții au obligația purtării măștii de protecție, astfel încât să acopere nasul și gura, pe tot parcursul participării la eveniment;
- c) participanții la eveniment vor păstra distanța de 2 m, dacă sunt din familii diferite;
- d) este interzis consumul alimentelor al băuturilor alcoolice şi nealcoolice;
- e) la încheierea evenimentului toți participanții vor părăsi deîndată locația.
Art.5. Se menține obligativitatea purtării măștii de protecție astfel încât să acopere gura și nasul, în toate spațiile publice, spațiile comerciale, mijloace de transport în comun și la locul de muncă.
Art.6. Hotărârile adoptate de CLSU Sebeș până la data adoptării prezentei hotărâri își mențin aplicabilitatea în măsura în care prevederile acestora nu contravin măsurilor stabilite în prezenta hotărâre.
Art.7. Prezenta Hotărâre se transmite prin grija Secretariatului Tehnic şi Direcției Poliție Locală, membrilor Comitetului Local pentru Situații de Urgență al Municipiului Sebeș, Inspectoratului pentru Situații de Urgență ,,Unirea” al Județului Alba, Direcției Poliție Locală, Politiei Municipale, Serviciului Public pentru Administrare a Patrimoniului, Direcției de Asistență Socială, SPCLEP Sebeș, Centrului Cultural ”Lucian Blaga”, operatorilor economici de tipul unităților de cazare, restaurantelor, cafenelelor și operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc, precum și celor care dețin spații comerciale, prin toate mijloacele de comunicare avute la dispoziție şi se va afișa prin grija Compartimentului Relații Publice, Comunicare şi Informatică, pe site-ul primăriei www.primariasebes.ro precum și în mediul social-media.
Sebeș,17.12.2020
PREŞEDINTELE
COMITETULUI LOCAL PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ SEBEŞ
Primar,
Dorin Gheorghe NISTOR

Administrație
Spitalul Municipal Sebeș achiziționează echipamente medicale, în valoare de peste 11 milioane de lei, pentru dotarea ambulatoriului integrat
Spitalul Municipal Sebeș a lansat luni, 3 noiembrie 2025, în SEAP, achiziția de echipamente împărțite pe 7 loturi în cadrul proiectului “Dotarea ambulatoriul integrat al Spitalului Municipal Sebeș”. Valoarea estimată fără TVA este de 11.663.446,53 lei.

Prin implementarea proiectului se urmărește asigurarea accesului egal la asistență medicală și asigurarea rezilienței sistemelor de sănătate, inclusiv în ceea ce privește asistența medicală primară, precum și promovarea tranziției de la îngrijirea instituționalizată către îngrijirea în familie sau în comunitate.
Primăria Sebeș a anunțat în luna aprilie 2025 obținerea unei noi finanțări nerambursabile, în valoare de 14.583.059,67 lei, pentru proiectul „Dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Municipal Sebeș”, în cadrul apelului de proiecte „Investiții în infrastructura publică a ambulatoriilor unităților sanitare/structurilor sanitare publice – dotare” – Programul Sănătate 2021-2027.
Obiectivul proiectului este îmbunătățirea calității serviciilor publice de sănătate, prin dotarea cabinetelor ambulatoriului integrat al spitalului cu aparatură de specialitate performantă și de digitalizare, în vederea creșterii calității serviciilor publice de sănătate în regim ambulatoriu.
Prin proiect se vor dota cu echipamente noi și moderne cabinetele în care se desfășoară activitatea ambulatorie: cabinetul de medicină internă, cabinetul de cardiologie, cabinetul de chirurgie – ortopedie și traumatologie, cabinetul de dermatovenerologie, cabinetul de endocrinologie, cabinetul de alergologie, cabinetul de obstetrică – ginecologie, cabinetul de oftalmologie și ORL, cabinetul de psihiatrie și neurologie, cabinetul de diabet și boli de nutriție, cabinetul de pneumologie, cabinetul de gastroenterologie, cabinetul de reumatologie, cabinetul ambulatoriu pediatrie și cabinetul ambulatoriu recuperare.
Totodată, se va realiza dotarea laboratoarelor care deservesc ambulatoriului integrat al spitalului cu aparatură de specialitate performantă.
Prin proiect se va dota laboratorul care deservește ambulatoriul integrat al spitalului – laboratorul de radiologie și imagistică medicală.
1. ECHIPAMENTE IMAGISTICA RX+CT
– Aparate de radiologie
– Aparate de tomografie
Valoarea estimată fără TVA este de 5.075.000 lei;
2. ECHIPAMENTE DE DIAGNOSTIC IMAGISTIC – MAMOGRAF SI ECOGRAFE
– Aparate de mamografie
– Echipament de imagistica ecografica, cu ultrasunete si Doppler
Valoarea estimata fără TVA este 3.839.000,35 lei;
3. ECHIPAMENTE RECUPERARE MEDICALA
– Aparate de electroterapie
– Diverse aparate si produse medicale
Valoarea estimata fără TVA este 252.057,58 lei;
4. ECHIPAMENTE MEDICALE CABINETE AMBULATOR
– Echipamente medicale
– Diverse aparate si produse medicale
Valoarea estimata fără TVA este 1.810.843 lei;
5. ECHIPAMENTE STERILIZARE SI DEZINFECTIE
– Aparate de sterilizare, de dezinfectare si de igienizare
Valoarea estimata fără TVA este 438.032,8 lei;
6. MOBILIER MEDICAL
Valoarea estimata fără TVA este 139.478 lei;
7. MOBILIER NON-MEDICAL
Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat.
Valoarea estimata fără TVA este 109.034,8 lei;
Administrație
Joi, 30 octombrie 2025: Ședință publică ordinară a Consiliului Local al Municipiului Sebeș. Vezi proiectul ordinii de zi
Consiliul Local al Municipiului Sebeș este convocat în ședință publică ordinară pentru ziua de joi, 30 octombrie 2025, începând cu ora 14.00. Ședința se va desfășura cu participarea fizică a consilierilor locali, în sala de ședințe situată în Piața Primăriei, nr. 1 și are următorul Proiect al ordinii de zi:

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea ridicării dreptului de folosință gratuită atribuit în baza Legii nr. 15/2003 doamnei Istrate Emanuela Mioara, asupra terenului în suprafață de 300 mp. înscris în C.F. nr. 77225 Sebeș, situat administrativ în Municipiul Sebeș, loc. Lancrăm, str. Râului, nr. 38, ca urmare a înstrăinării construcției și concesionarea acestuia noilor dobânditori ai construcției.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Documentației de dezmembrare a imobilului situat administrativ în Municipiul Sebeș, localitate Lancrăm, str. Veche, nr. 119-121, jud. Alba – domeniul public.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș Dorin Nistor.
3. Proiect de hotărâre privind aprobarea devizului general actualizat al obiectivului de investiții „Dezvoltarea mobilității urbane durabile în Municipiul Sebeș”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
4. Proiect de hotărâre privind acordul de principiu referitor la vânzarea construcției (nivel fundație), proprietatea doamnei PETRU Eugenia – Felicia, edificată pe terenul în suprafață de 300 mp. situat administrativ în mun. Sebeș, loc. Lancrăm, str. Salciei, nr. 3, înscris în C.F. nr.76144 Sebeș, cad. 76144 deținut de aceasta în folosință gratuită în baza Legii nr. 15/2003, cu modificările și completările ulterioare.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
5. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii duratei a 3 contracte de concesiune având ca obiect spații cu destinația cabinete medicale sau cabinet stomatologic, situate în clădirea Dispensarului Medical Petrești – Sebeș.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
6. Proiect de hotărâre privind aprobarea devizului general totalizator actualizat pentru obiectivul de investiții „Reamenajare parcuri de joacă în Aleea Parc și Petrești”- SMIS 153875.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
7. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat al obiectivului de investiţii ,,Înfiinţare Centru de colectare prin aport voluntar în Municipiul Sebeș, județul Alba”.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
8. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat, pentru realizarea obiectivului de investiții „Modernizarea sistemului de iluminat public în Municipiul Sebeș”.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
9. Proiect de hotărâre privind aprobarea devizului general actualizat pentru obiectivul de investiții „Construire locuințe sociale”.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
10. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat al obiectivului de investiţii ,,Reabilitare şi extindere clădire Primăria Municipiului Sebeş”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
11. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului înscris în CF nr. 89171 Sebeș, cu nr. cad. 89171, în suprafață de 4.999 mp, în patru imobile
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
12. Proiect de hotărâre privind alocarea suplimentară a sumei de 900 de lei pentru premierea unui cuplu care împlinește 50 de ani de căsătorie în anul 2025.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
13. Proiect de hotărâre privind aprobarea încetării Contractului de închiriere – CABINET MEDICAL nr. 154/51367/23.08.2023, ca urmare a decesului titularului
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
14. Proiect de hotărâre privind aprobarea devizului general actualizat pentru obiectivul de investiții ,,Amenajare imobil, str. Mihai Viteazu, nr. 39, pentru centru Comunitar Multifuncțional Sebeș”.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
15. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat pentru realizarea obiectivului de investiții ,,Dotarea cu vehicule nepoluante pentru transportul public în municipiul Sebeș” – Stații de reîncărcare autobuze electrice – proiect nr. 3435/1.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
16. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării art. 2 al HCL 83/2025 privind aprobarea proiectului cu titlul ,,Reabilitare și revitalizare Parc Arini – Investiții în infrastructura verde” cod proiect 320104, depus spre finanțare în cadrul Programului Regional Centru 2021-2027 și a cheltuielilor legate de proiect.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
17. Proiect de hotărâre privind retragerea din administrarea Serviciului Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, precum și darea în administrare a unor terenuri.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
18. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat al obiectivului de investiții „Extindere rețea apă și canalizare – Municipiul Sebeș, străzile: Salcâmului, Platanului, Ulmului și Vișinului”.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
19. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului General actualizat al obiectivului de investiții „Extindere rețea apă și canalizare – Municipiul Sebeș, Petrești, străzile: Fagului și Cireșului”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
20. Proiect de hotărâre privind aprobarea organigramei și a statului de funcții ale Societății TRANSPORT PUBLIC SEBEȘ S.R.L.
21. Proiect de hotărâre privind aprobarea devizului general actualizat pentru obiectivul de investiții „Canalizare menajeră și Stație de Epurare, sat Răhău, Municipiul Sebeș”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
22. Proiect de hotărâre privind însușirea raportului de evaluare și aprobarea vânzării a două terenuri (înscrise în CF nr. 74614 și CF nr. 77681), atribuite în temeiul Legii nr. 15/2003, aferente construcțiilor edificate pe aceste terenuri și aflate în proprietatea acestora.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
23. Proiect de hotărâre privind aprobarea Componentei integrale a Planului de selecție pentru Consiliul de Administrație al Ocolului Silvic Sebeș RA.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
24. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării anexei nr. 1 – contract cadru de servicii sociale, la Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al serviciului social Căminul pentru Persoane Vârstnice Sebeș – compartiment în cadrul Direcției de Asistență Socială Sebeș, aprobat prin HCL nr. 408/2024
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
25. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării anexei nr. 1 – contract cadru de servicii sociale, la Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al serviciului social Centrul de Îngrijire la Domiciliu pentru Persoane Vârstnice Sebeș – compartiment în cadrul Direcției de Asistență Socială Sebeș, aprobat prin HCL nr. 401/2024
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
26. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării anexei nr. 1 – contract cadru de servicii sociale, la Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al serviciului social Centrul de Zi pentru Persoane Adulte cu Dizabilități Sebeș – compartiment în cadrul Direcției de Asistență Socială Sebeș, aprobat prin HCL nr. 397/2024
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
27. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării anexei nr. 1 – contract cadru de servicii sociale, la Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al serviciului social Centrul de Zi pentru Copii cu Dizabilități Sebeș – compartiment în cadrul Direcției de Asistență Socială Sebeș, aprobat prin HCL nr. 399/2024
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
28. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării anexei nr. 1 – contract cadru de servicii sociale, la Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al serviciului social Centrul de Zi pentru Persoane Vârstnice Sebeș – compartiment în cadrul Direcției de Asistență Socială Sebeș, aprobat prin HCL nr. 396/2024.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
29. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului general actualizat al obiectivului de investiții „Reamenajare intersecție „Turn”, Municipiul Sebeș”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
30. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului general actualizat al obiectivului de investiții „Înființare sens giratoriu strada Augustin Bena intersecție cu strada Mihail Kogălniceanu, Municipiul Sebeș”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
31. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului general actualizat al obiectivului de investiții: „Acoperire teren de sport (cu nocturnă), realizare vestiare și împrejmuire, Școala Gimnazială Mihail Kogălniceanu- Municipiul Sebeș”
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
32. Proiect de hotărâre privind aprobarea Temei de proiectare nr. 21.537/22.10.2025 pentru proiectarea obiectivului de investiții ,,Modernizare Centrul de Zi pentru Persoane Vârstnice Sebeș” – faza D.A.L.I.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
33. Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli rectificat și a anexelor pe anul 2025 la Ocolul Silvic Sebeș R.A.
34. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării locuinței A.N.L. situată administrativ în Municipiul Sebeș, str. V. Frumoasei, bl.12, sc. B, ap.11, jud. Alba.
Inițiatorul proiectului: Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor.
35. Informarea nr. 68542/29.09.2025 a dlui Jiboteanu Felicianu.
36. Informarea nr. 71162/08.10.2025 a Societății Comerciale Livio Dario.
37. Informarea nr. 80169/20.10.2025 a dnei Tuturaș Felicia.
Administrație
Strada Alunului din Sebeș, transformată complet: Bloc de locuințe sociale, covor asfaltic nou, parc și spații verzi, printre schimbări
Strada Alunului din Sebeș a fost transformată complet după ce au fost finalizate lucrările de modernizare a rețelei de apă și canalizare, dar și amenajarea infrastructurii rutiere.

Mai mult decât atât, un bloc de locuințe sociale pentru familiile aflate în dificultate, asflat nou și un parc de relaxare, alături de mai multe spații verzi, au transformat strada care „altădată era plină de gunoaie”.
Primarul din Sebeș, Dorin Nistor, a publicat un videoclip, pe o rețea de socializare, în care arată schimbările care au transformat strada Alunului.
„De curând au fost finalizate lucrările de modernizare a rețelei de apă și canalizare, dar și amenajarea infrastructurii rutiere. O stradă care altădată era neamenajată și plină de gunoaie s-a transformat complet.
Astăzi avem asfalt nou, spații verzi îngrijite, un mic parc pentru relaxare și un bloc de locuințe sociale pentru familiile aflate în dificultate.
Sebeșul se schimbă în bine, iar zonele neglijate devin locuri curate, sigure și pline de viață.
Continuăm să investim în cartierele și străzile orașului, pentru un Sebeș tot mai modern, mai verde și mai aproape de oameni”, a scris Dorin Nistor, pe pagina personașă de facebook.
Actualitateacum 7 zileMESAJE, URĂRI și FELICITĂRI de Sfinții Mihail și Gavrill 2025. Trimite-le un SMS celor care își sărbătoresc onomastica | sebesinfo.ro
Actualitateacum 7 zileSfinții Mihail și Gavril 2025: Cui trebuie să îi spui „La mulţi ani” în această zi | sebesinfo.ro
Sebeșeniacum 3 săptămâniUn tânăr inginer agronom din Sebeș a lăsat orașul pentru sat, din cauza pasiunii sale pentru cai
Administrațieacum 2 săptămâniStrada Alunului din Sebeș, transformată complet: Bloc de locuințe sociale, covor asfaltic nou, parc și spații verzi, printre schimbări
Economieacum 2 săptămâniLocuri de muncă disponibile în Municipiul SEBEȘ, la data de 28 octombrie 2025
Știri din zonăacum 3 săptămâniComuna Cut nu are viceprimar, la aproape doi ani de la alegerile locale. Vezi motivul
Actualitateacum 3 săptămâniO tânără de 23 de ani a ajuns la spital în urma unui accident rutier petrecut pe DN 7, la Sebeș
Știri din zonăacum 2 săptămâniAccident rutier pe DN 67C, în zona localității Șugag. Un autoturism ar fi ieșit în afara spațiului carosabil





























