Administrație
Angajări la Primăria Sebeș
Primăria Municipiului Sebeș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție vacante, după cum urmează:
– inspector, clasa I, gradul profesional debutant în cadrul Compartimentului Topometrie – Aparatul de specialitate al primarului;
– polițist local, clasa I, gradul profesional asistent în cadrul Compartimentului Circulație Rutieră – Serviciul Poliția Locală;
– consilier, clasa I, gradul profesional superior în cadrul Serviciului Investiții și Achiziții Publice – Compartimentul Investiții – Aparatul de specialitate al primarului;
– polițist local, clasa III, gradul profesional superior în cadrul Compartimentului Circulație Rutieră – Serviciul Poliția Locală;
– auditor, clasa I, gradul profesional superior în cadrul Compartimentului Audit – Aparatul de specialitate al primarului.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
– inspector, clasa I, gradul profesional debutant în cadrul Compartimentului Topometrie – Aparatul de specialitate al primarului
– studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: topografie, cadastru, geodezie; cunoștințe operare PC: nivel mediu.
– polițist local, clasa I, gradul profesional asistent în cadrul Compartimentului Circulație Rutieră – Serviciul Poliția Locală; studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 1 an; cunoștințe operare PC: nivel mediu.
– consilier, clasa I, gradul profesional superior în cadrul Serviciului Investiții și Achiziții Publice – Compartimentul Investiții – Aparatul de specialitate al primarului
– studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul inginerie; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 9 ani; cunoștințe operare PC: nivel mediu.
– polițist local, clasa III, gradul profesional superior în cadrul Compartimentului Circulație Rutieră – Serviciul Poliția Locală; studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat; vechime minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: 9 ani; cunoștințe operare PC: nivel mediu.
– auditor, clasa I, gradul profesional superior în cadrul Compartimentului Audit – Aparatul de specialitate al primarului; studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 9 ani; cunoștințe operare PC: nivel mediu.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 03 aprilie 2014, ora 16.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
– 14 aprilie 2014, ora 10:00: proba scrisă;
– data și ora interviului vor fi anunțate ulterior.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din Str. Piața Primăriei Nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.004, 0258/731.006 interior 133.

Administrație
Lucrările la creșa din cartierul Aleea Parc au fost recepționate. Investiția totală este de peste 5 milioane de lei
Primăria Sebeș a recepționat în cursul zilei de miercuri, 13 august 2025, lucrările la noua creșă din cartierul Aleea Parc, care va putea primi până la 36 de copii. Valoarea totală a investiției este de 5 milioane de lei, majoritatea fondurilor provenind dintr-o finanțare europeană nerambursabilă.
„Avem o cresă nouă în cartierul Aleea Parc, care a fost recepționată ieri de Primăria Sebeș. Construită pe amplasamentul fostei centrale termice care se afla în ruină, noua creșă are o suprafață desfășurată de circa 900 mp și un regim de înălțime de parter și etaj. Creșa va putea primi 36 de copii, care vor beneficia de spații generoase și dotate corespunzător: 3 dormitoare, 3 spații de joacă, un spațiu multifuncțional, 2 grupuri sanitare, 4 băi, o bucătărie, un cabinet medical, la care se adaugă mai multe zone suplimentare (regrupare copii, depozitare, predare mâncare, spălător, oficiu, secretariat, holuri, vestiare, biberonerie etc.). Au fost realizate instalațiile electrice, instalațiile termice, instalațiile sanitare, instalațiile de ventilare, rețelele exterioare de apă și canalizare, trotuarele exterioare. Valoarea totală a obiectivului de investiţii este de circa 5 milioane de lei, majoritatea fondurilor provenind dintr-o finanțare europeană”, a transmis primarul Dorin Nistor, prin intermediul paginii personale de facebook.
Administrație
Noul compartiment de microbiologie, al Spitalului Municipal Sebeș, dotat cu echipamente în valoare de peste 2,6 milioane de lei
Spitalul Municipal Sebeș a lansat, în 7 august 2025, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), procedura de achiziție prin licitație publică a unor echipamente pentru noul compartiment de microbiologie al unității medicale.
Achiziția are o valoare totală estimată de 2.650.755 de lei, fără TVA. Data limită pentru primirea ofertelor este 19 septembrie 2025.
Urmează să fie achiziționate echipamente avansate microbilogie și dotări auxiliare de laborator.
Conform reprezentanților unității medicale, înființarea unui compartiment de microbiologie în cadrul Spitalului Municipal Sebeș era necesară, având în vedere faptul că anterior la nivelul unității sanitare publice din Sebeș nu exista o asemenea structură.
Implementarea proiectului se realizează în cadrul Spitalului Municipal Sebeș, în Laboratorul de analize medicale, amplasat în clădirea proprie, pe strada Șurianu, nr. 41.
Administrație
Linie telefonică specială pentru sesizarea defecțiunilor la sistemul de iluminat public din Sebeș
Administrația publică locală din Sebeș a pus la dispoziția cetățenilor o linie telefonică specială pentru sesizări.
Este vorba despre sesizări cu privire la defecțiuni apărute în funcționarea sistemului de iluminat public de pe raza Municipiului. Linia telefonică specială este adresată cetățenilor din Sebeș și localitățile aparținătoare Lancrăm și Răhău.
„Pentru a veni în sprijinul cetățenilor și pentru a asigura remedierea cât mai rapidă a eventualelor probleme apărute la iluminatul public din Sebeș, Petrești, Lancrăm și Răhău, cetățenii au la dispoziție un număr de telefon la care pot fi semnalate defecțiunile. Astfel, orice sesizare legată de întreruperi sau disfuncționalități ale iluminatului public stradal, poate fi transmisă telefonic, la orice oră, la numărul 0358 401234”, au transmis reprezentanții Primăriei Sebeș.