sebesinfo, stiri sebes, informatii sebes

Acasă » Administrație » Angajări la Primăria Sebeș

Angajări la Primăria Sebeș

Publicat în 16.03.2014 la ora 13:12

primaria sebesPrimăria Municipiului Sebeș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție vacante, după cum urmează:

– inspector, clasa I, gradul profesional debutant în cadrul Compartimentului Topometrie – Aparatul de specialitate al primarului;

– polițist local, clasa I, gradul profesional asistent în cadrul Compartimentului Circulație Rutieră – Serviciul Poliția Locală;

– consilier, clasa I, gradul profesional superior în cadrul Serviciului Investiții și Achiziții Publice – Compartimentul Investiții – Aparatul de specialitate al primarului;

– polițist local, clasa III, gradul profesional superior în cadrul Compartimentului Circulație Rutieră – Serviciul Poliția Locală;

– auditor, clasa I, gradul profesional superior în cadrul Compartimentului Audit – Aparatul de specialitate al primarului.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

– inspector, clasa I, gradul profesional debutant în cadrul Compartimentului Topometrie – Aparatul de specialitate al primarului

– studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: topografie, cadastru, geodezie; cunoștințe operare PC: nivel mediu.

– polițist local, clasa I, gradul profesional asistent în cadrul Compartimentului Circulație Rutieră – Serviciul Poliția Locală; studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 1 an; cunoștințe operare PC: nivel mediu.

– consilier, clasa I, gradul profesional superior în cadrul Serviciului Investiții și Achiziții Publice – Compartimentul Investiții – Aparatul de specialitate al primarului

– studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul inginerie; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 9 ani; cunoștințe operare PC: nivel mediu.

– polițist local, clasa III, gradul profesional superior în cadrul Compartimentului Circulație Rutieră – Serviciul Poliția Locală; studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat; vechime minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: 9 ani; cunoștințe operare PC: nivel mediu.

– auditor, clasa I, gradul profesional superior în cadrul Compartimentului Audit – Aparatul de specialitate al primarului; studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 9 ani; cunoștințe operare PC: nivel mediu.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 03 aprilie 2014, ora 16.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;

– 14 aprilie 2014, ora 10:00: proba scrisă;

– data și ora interviului vor fi anunțate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din Str. Piața Primăriei Nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.004, 0258/731.006 interior 133.

Acest articol a fost citit de 1106 ori

Angajări la Primăria Sebeș
5 (100%) 2 votes

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.